زانو زدن ابرقدرت ها در مقابل ایران ناشی از استقلال کشور است

تیران-مسئول تشکل های دینی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: تفکر و اندیشه های انقلاب اسلامی طی ۴۰ سال گذشته عامل پیروزی ملت های مظلوم دنیا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام حسن بابایی، در راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم تیران با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: توسعه و گسترش فرهنگ ناب اسلامی، استقلال و آزادی و جهت دهی به ملت های مظلوم دنیا و حرکت برای بسترسازی حضور امام زمان از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی افزود: مسلمانان دنیا با بهره گیری از تفکر و اندیشه های انقلاب اسلامی مسیر تعالی و پیشرفت خود را فراهم ساختند که پیروزی در سوریه، عراق و حزب الله همه به واسطه تفکر ناب اسلامی و اندیشه های انقلاب اسلامی بوده که به زودی قدس را نیز آزاد خواهیم کرد.

مسئول تشکل های دینی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به دستاوردهای بین المللی انقلاب اسلامی تصریح کرد: تفکر و اندیشه های انقلاب اسلامی طی ۴۰ سال گذشته عامل پیروزی ملت های مظلوم دنیا شد و کل دنیا از این ظرفیت ها بهره مند شده اند.

وی پیروزی در مقابل دولت های ظالم دنیا که وعده براندازی نظام و جلوگیری از گسترش انقلاب اسلامی را داده بودند افتخاری بزرگ برای ملت ایران دانست و گفت: اسراییل و آمریکا احتمال شکست در مقابل حزب الله و سوریه را نمی دادند و داعش که نتیجه تفکر و حمایت های آن ها بود، نیز شکست خورد.

حجت الاسلام بابایی استقلال کشورمان را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، کشورمان استقلالی در تصمیم گیری نداشت و شاه این کشور عاجزانه باید درخواست های کوچک خود را از دولت های ظالم می کرد و درخواست های شخصی وی هم به سختی پاسخ داده می شد.

وی با بیان اینکه زانو زدن ابرقدرت های غربی در مقابل ایران ناشی از استقلال و جایگاه کشور است، گفت: دشمنان نظام خواستار مذاکره با ایران برای پایان جنگ و حفظ منافع خود هستند و سران کشورهای بزرگ دنیا برای تحقق برنامه های خود ایران را مهم می دانند.

مسئول تشکل های دینی تبلیغات اسلامی استان اصفهان وجود فرمانده شجاع در نیروهای مسلح را از دیگر پتانسیل های کشور عنوان کرد و گفت: توانایی نظامی و وجود نیروهای مقتدر در نیروی مسلح ایران مایه قدرت و ابهت کشورمان شده و دشمنان از شخصیت های بزرگ نظامی مانند سردار سلمیانی می ترسند.

وی با اشاره به گسترش فرهنگ اسلامی در کشور و بهره گیری از دستورات ناب اسلام تصریح کرد: درگذشته فرهنگ ها و جشن های غیر اسلامی و مغایر با بنیان و جایگاه خانواده ها در کشورمان اجرا می شد، اما با پیروزی انقلاب اسلامی ارزش های اسلامی در کشور حاکم شد.

کد خبر 337117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.