مشکلات اقتصادی، مردم را از نظام دور نخواهد کرد

برخوار – امام جمعه دولت آباد در حاشیه راهپیمایی دولت آباد گفت:‌ حضور پرشکوه مردم در این راهپیمایی، نقشه ها و دسیسه های دشمن نظام و انقلاب را نقش بر آب کرد و یاس و ناامیدی دشمنان را همراه دارد.

حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار، افزود: امروز مردم نشان دادند که به اهداف و آرمان های حضرت امام (ره) و شهدا پایبند هستند و رهروخواهند ماند.

وی اظهار کرد: در طول ۳۹ سالی که از پیروزی انقلاب  اسلامی ایران می گذرد در موقعیت ها و مناسبت های مختلف دشمن با نقشه های جدید سعی کرده مردم را از نظام و انقلاب جدا کند، اما هر سال حضور پرشکوه و با عظمت مردم در راهپیمایی، ‌تمامی دسیسه های دشمنان را خنثی کرده است.

امام جمعه دولت آباد افزود: کسانی که چشم به جدایی مردم از نظام و انقلاب دوخته اند، این آرزو را به گور خواهند برد، چرا که ملت ایران اهل کوفه نیستند و در هیچ شرایطی رهبر خود را تنها نمی گذارند.

وی گفت: هر چه دشمنان مشکلات اقتصادی برای کشور ایجاد کنند ،باز هم مردم هوشیار هستند و در موقع دفاع از نظام و آرمان های نظام در صحنه حضور پیدا کرده اند.

حجت الاسلام محمود آبای ادامه داد: مسئولان هم باید به پاس این حضور بی نظیر  تمامی همت و تلاش خود را برای رفع مشکل های اقتصادی به کار گیرند و در مقابل فساد،  تبعیض و بی عدالتی بایستند و  با کار جهادی نگذارند فشارهای اقتصادی بر مردم آسیب وارد کند.

کد خبر 337106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.