آخرین مهلت ثبت نام در تکمیل ظرفیت ارشد موسسات غیرانتفاعی

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از پایان مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ برای موسسات و دانشگاه‌های غیر انتفاعی تا ساعت ۲۴ امروز شنبه ۲۱ بهمن خبر داد.

به گزارش ایمنا، ​حسین توکلی با اعلام این مطلب اظهار کرد: نظر به اینکه برخی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی تقاضای تکمیل ظرفیت از طریق دفتر گسترش آموزش عالی برای تعدادی از کد رشته‌ محل‌های موسسه آموزش عالی مربوطه را داشته‌اند.

وی افزود: لذا داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۶ ثبت نام و در جلسه آزمون حاضر بوده‌اند، براساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه‌های راهنمای شماره ۱ و ۲ آزمون فوق و مفاد اطلاعیه‌ سازمان سنجش آموزش کشور درباره ظرفیت پذیرش رشته‌های جدید و همچنین تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته ‌محل‌های دانشگاه‌ها و موسسات غیرانتفاعی در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته می توانند از بعدازظهر روز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه به سایت این سازمان مراجعه کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به مفاد اطلاعیه‌ مذکور، داوطلبان علاقه‌مند و واجد شرایط با رعایت کلیه ضوابط و مندرجات در اطلاعیه‌ و دفترچه‌های راهنمای ثبت‌نام، می‌توانند از روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن ماه جاری با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و با توجه به رشته‌ امتحانی فرد، نسبت به انتخاب حداکثر ۲۰ کدرشته محل از میان کدرشته محل‌های مورد علاقه خود اقدام و کدرشته‌ محل های انتخابی را در فرم انتخاب رشته ثبت کنند.

توکلی گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز تعداد ۲۸۶ داوطلب در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ارشد موسسات غیرانتفاعی ثبت‌نام کرده اند و این فرصت ساعت ۲۴ امروز شنبه ۲۱ بهمن ماه به پایان می‌رسد.

منبع: ایسنا

کد خبر 337020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.