۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
روایتی از آن "حرّ دیگر"

نمایش "حرّ دیگر" به نویسندگی و کارگردانی سیدروح الله فهیمی تا ۳۰ بهمن ماه در نگارستان امام خمینی (ره) به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید روح الله فهیمی، کارگردانی‌ است که در تئاتر مستند "حُرّ دیگر"، سعی در نشان دادن پایداری مردی به نام "طیّب حاج رضایی"، بر سر عقیده و آرمانش را دارد. در این نمایش، لحظات پایانی عمر کسی که امام خمینی (ره) لقب "حرّ دیگر" را به آن داده بود روایت و داستان آن از جایی آغاز می‌شود که یکی از افراد رده بالای حکومت پهلوی، تلاش دارد تا با گرفتن اعترافی بر ضد امام خمینی (ره) از زبان طیّب، او را از مرگ حتمی نجات دهد اما ...

این نمایش که به نخستین جشنواره نمایشنامه‌نویسی و تئاتر روح الله راه یافته و در بخش نویسندگی، کارگردانی و بازیگری نیز موفق به کسب جوایزی شده است، با حمایت موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) و تالار هنر، به مناسبت دهه فجر در نگارستان امام خمینی اجرا می‌شود.

مصطفی بیگدلی و احمدرضا سلیمانی بازیگران این نمایش هستند و طاهره قاسمی دستیار کارگردانی آن را برعهده دارد. علاقمندان برای دیدن "حرّ دیگر" تا ۳۰ بهمن ماه فرصت دارند هر شب رأس ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به نگارستان امام خمینی (ره) واقع در حد فاصل پل خواجو و میدان فیض مراجعه کنند.

کد خبر 336977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.