ابراهیم‌زاده: باید اعتماد به نفس بازیکنان سپاهان را بالا ببریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: باید اعتماد به نفس بازیکنان را بالا ببریم تا به روند و انتظاری که حق سپاهان است، برسیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منصور ابراهیم‌زاده شامگاه جمعه و پس از توقف تیمش برابر نفت تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، در نشست خبری این مسابقه اظهار کرد: پیش از هر چیز به هواداران سپاهان که از همان دقیقه نخست تیم را تشویق و ۹۰ دقیقه به ما کمک کردند دست مریزاد و خدا قوت می‌گویم. از مسئولانی هم که شرایط خوبی در ورزشگاه نقش‌جهان مهیا کرده‌اند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: تمام مسیرهایی که ممکن بود نفت تهران از طریق آن‌ها به موقعیت برسد را می‌شناختیم و در طول مسابقه موقعیت‌هایی داشتیم که از آن‌ها استفاده نکردیم، اما این فرصت‌ها نسبت به بازی قبل بیشتر بود.

ابراهیم‌زاده ادامه داد: باید اعتماد به نفس بازیکنان را بالا ببریم تا به روند و انتظاری که حق سپاهان است، برسیم. همه باید در این راه تلاش و تغییراتی را در تیم ایجاد کنند. این تغییرات برای بازیکنان در نحوه جایگیری و شکل بازی است. نفت، آگاهانه چهار یا شش نفر را در خط دفاع داشت و سعی می‌کرد در ضدحمله، توپ را به آل‌کثیر برساند و یا در ضربات ایستگاهی، موقعیت ایجاد کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: باید استرس را از خود دور کنیم و برای این اقدام، راهکارهایی داریم. یک روانشناس از روز گذشته کار خود را در تیم آغاز کرده است. در این دو هفته باید بیشتر کار کنیم و تمام بازیکنان هم این را می‌دانند.

وی اظهار کرد: تمام بازیکنانی که مقابل سپاهان قرار می‌گیرند، می‌گویند اگر جلوی ما دفاع کنند و فرصت و زمان را در اختیارمان قرار دهند، می‌توانند از اشتباهات بازیکنان سپاهان استفاده کنند، ولی امروز دیدید که توانستیم بازیکنان نفت را کنترل کنیم.

ابراهیم‌زاده در مورد برنامه‌اش در تعطیلات دو هفته‌ای لیگ برتر و اینکه آیا بهتر نیست به جای مدافع، مهاجم جذب کند، اضافه کرد: فعلاً می‌توانیم دو بازیکن فیفا جذب کنیم و ابتدا باید مطمئن شویم که می‌توانیم بازیکن جذب کنیم و اگر مطمئن شدیم، حتماً مهاجم به خدمت می‌گیریم. متأسفانه بیشتر بازیکنان ما دو کارته هستند و در هر بازی که کارت بگیرند، بازی بعدی را از دست خواهند داد. در بازی بعدی هم علی کریمی را نخواهیم داشت.

وی در مورد داوری دیدار امروز با نفت تهران افزود: داور می‌توانست در برخی دقایق بازی را سریع‌تر آغاز کند و خیلی مواقع نیز با بازیکن خطاکننده صحبت می‌کرد. البته کارشناسان داروی باید در این مورد نظر دهند.

کد خبر 336950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.