شناسایی فردی که با حیوانات وحشی مردم را آزار می‌داد/سارق ۱۴ ساله دستگیر شد

شناسایی و دستگیری فردی که با رها کردن حیوانات وحشی که در منزلی در نجف‌آباد نگهداری می‌کرده و همچنین دستگیری سارق ۱۴ ساله فعال در فضای مجازی از مهم‌ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان،  ماموران انتظامی در بازرسی از کامیون کشنده، یک محموله اسباب بازی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال را در شهرضا کشف کردند.

سرهنگ محمدحسین باباکلانی، فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: ماموران حین نظارت و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده ولوو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۳۸۹ کارتن اسباب بازی فاقد مدارک گمرکی کشف که کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۳ میلیارد ریال اعلام کردند، در این رابطه یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

ابهت پوشالی مخل نظم و امنیت در هم شکست

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری فردی که یکسری تصاویر رعب انگیز از خود و حیواناتش را در فضای مجازی منتشر کرده بود و موجب ترس و وحشت بین مردم شده بود خبر داد.

سرهنگ محمدرضا خدادوست گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه دو شهروند نجف آبادی مورد حمله حیوانات وحشی قرار گرفته اند بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:پس از انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم مشخص شد این حیوانات وحشی متعلق به یکی از مخلان نظم و امنیت جامعه می باشند که به وسیله آنها موجب ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و ناامنی شده است.

سرهنگ خداودست با اشاره به اینکه این فرد حتی در شبکه های مجازی نیز قدرت نمایی کرده و تصاویر حمله حیوانات خود را انتشار داده افزود: پس از هماهنگی قضائی و در فرصتی مناسب این فرد برهم زننده نظم و امنیت دستگیر شد.

خدادوست اضافه کرد :در بررسی های بیشتر مشخص شد این فرد حیوانات وحشی خود را در یک دامداری نگهداری و عمدا آنها را رها می کرده که منجر به جراحات تعدادی از شهروندان شده بود و دیگر ابعاد پرونده در دست بررسی است.

سارق ۱۴ ساله فضای مجازی دستگیر شد

فرد ۱۴ ساله ای که اقدام به سرقت از حساب بانکی یکی از شهروندان به مبلغ ۲۵ میلیون ریال کرده بود توسط ماموران پلیس فتای استان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی، رییس پلیس فتای استان اصفهان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی مبلغ ۲۵میلیون ریال بصورت اینترنتی از حساب او سرقت کرده بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ مرتضوی افزود: با انجام اقدامات تخصصی در فضای مجازی متهم که نوجوانی ۱۴ ساله بود شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه فرد سارق از اقوام نزدیک شاکی بوده و با بدست آوردن اطلاعات بانکی او اقدام به سرقت کرده بیان داشت : فرد دستگیر شده به بزه انتسابی اعتراف کرد .

کد خبر 336885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.