اقتصاد و کسب و کار در سال آینده رونق می‌گیرد

شهرضا - معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری اصفهان گفت: سال آینده، سال رونق اقتصادی و کسب و کار و حل معضلات اقتصادی به ویژه در زمینه بحران بیکاری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، سیدرضا عقدایی شامگاه امروز (پنجشنبه) در آیین افتتاح فاز دوم یک واحد تولیدی در شهرک شیمیایی رازی شهرضا، اظهار کرد: دولت و هیئت وزیران با همه توان به دنبال حل معضلات اقتصادی به ویژه در بخش صنعت هستند.

وی ادامه داد: سال آینده، سال رونق اقتصادی و کسب و کار و حل معضلات اقتصادی به ویژه در زمینه بحران بیکاری است.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری اصفهان اظهار کرد: لازم است بروکراسی اداری در زمینه صنعت و تولید اقلام مورد نیاز کشور برطرف شود.

عقدایی تصریح کرد: تلاش مدیران اجرایی استان در راستای حل مشکلات تولیدکنندگان، رفع موانع تولید و صادرات و کاستن از آمار بیکاران است و تاکنون در این زمینه دستاوردهای قابل توجهی نیز به دست آمده است.

ضرورت بازبینی قوانین بانکی باهدف حمایت از بخش تولید

شاهین آذری، معاون امور صنایع اداره کل صنعت معدن تجارت استان اصفهان نیز در این مراسم، اظهار کرد: برای بانک‌ها دستورالعمل‌هایی ابلاغ می‌شود که باید باتوجه به واقعیاتی که در این بخش وجود دارد، تعدیل شود.

وی تصریح کرد: بروکراسی اداری در امور بانکی و در زمینه وصول مالیات، صنعتگران را با مشکلات زیادی مواجه می‌کند که باید مورد بازبینی قرار بگیرد.

معاون امور صنایع اداره کل صنعت معدن تجارت استان اصفهان تأکید کرد: ستاد تسهیلات استان در هرهفته تشکیل می‌شود، اما لازم است مصوبات این ستاد به صورت دستورالعمل‌های جامع به همه مناطق ابلاغ شود تا معضلات تولدکنندگان و صنعتگران، برطرف شود.

صدور ۳۹ پروانه بهره‌برداری جدید در شهرضا

محمدابراهیم خاتمی، رییس صنعت معدن تجارت شهرضا نیز در حاشیه این مراسم، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، اظهار کرد: در حال حاضر ۲۲۲ واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان دارای پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری سه میلیارد و ۸۶۸ میلیون و ۲۴۰ هزار ریال وجود درد که زمینه اشتغال سه هزار و ۲۰۳ نفر را نیز فراهم کرده است.

وی ادامه داد: در سال جاری ۳۹ پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری ۷۷۵ هزار و ۲۵۸ میلیون ریال در شهرستان صادر شده و زمینه اشتغال ۴۵۰ نفر را نیز فراهم کرده است.

رییس صنعت معدن تجارت شهرضا تصریح کرد: امسال ۳۱ پروانه بهره‌برداری با اعتباری بالغ بر ۶۲۸ هزار و ۴۱۱ میلیون ریال در شهرک رازی شهرضا انجام شده و زمینه اشتغال ۳۹۶ نفر را نیز فرهم کرده است.

کد خبر 336880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.