ابراهیم‌زاده: بضاعت تیم همین است/ مشکلات روحی، دلیل اصلی افت سپاهان

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان قبل از آمدن من مشکلات روحی و روانی داتشه است و با نفراتی که به کادر فنی اضافه شد، تلاش می‌کنیم این مشکلات را رفع کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منصور ابراهیم‌زاده بعدازظهر امروز (پنجشنبه) در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش برابر نفت تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: خوشحالم بار دیگر با چهره‌های آشنایی روبه‌رو هستم و با خبرنگاران رسانه‌های اصفهان که همیشه حامی سپاهان بوده‌اند صحبت می‌کنم.

وی ادامه داد: باید تیم‌های اصفهانی را باور داشته باشیم. سپاهان همیشه جایگاه مناسبی داشته است و باید همه تلاشمان را انجام دهیم تا شرایط را برای پیروزی و موفقیت مهیا کنیم.

ابراهیم‌زاده افزود: از روزهای ابتدایی حضورم در تیم سپاهان، خواستن و میل به پیروزی را در بازیکنان حس کردم. ممکن است بچه‌ها در برخی مواقع اشتباهاتی انجام دهند. در هفته‌ای که گذشت کسانی که به تمرین تیم آمدند شرایط روحی ما را دیدند، برای به دست آوردن هارمونی بهتر در تیم دو روز در ورزشگاه صفاییه تمرین داشتیم که یک نوبت آنالیز و سه جلسه تمرینی برگزار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: زمانی که در تیم ذوب‌آهن بودم، خانم رییسی به عنوان روانشناس در تیم حضور داشت که اکنون به عنوان مشاور به سپاهان اضافه شد. پس از جدایی کرانچار، محمود کریمی با ما همکاری نکرد، کریم قنبری ماند و عباس سروری را به جمع کادر فنی اضافه کردیم.

وی اضافه کرد: همه سابقه سروری را می‌دانند. خیلی از بازیکنان فعلی سپاهان محصول تلاش‌های مربیان تیم‌های زیرمجموعه‌ سپاهان بودند که یکی از آن‌ها سروری است. محمود یاوری هم که بزرگ‌تر ما است، از این پس در کنارمان حضور دارد و مجموعه این تفکرات سپاهانی می‌تواند به ما کمک کند.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به این سوال خبرنگار ایمنا که سپاهان در بازی مقابل پرسپولیس ضعف‌هایی داشت، اظهار کرد: آیا قبل از حضور من هم سپاهان این مشکلات را داشت؟ به همین دلیل است که جایگاه سپاهان این است و باید تلاش کنیم تا مشکلات را رفع کنیم. شرایط کنونی پرسپولیس را استثنا بگیرید. آن‌ها حتی یک بازیکن آسیب‌دیده هم ندارند و چند روز بعد از بازی با سپاهان، در آبادان هم به تیم میزبان سه گل زدند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: برای بازی فردا دو بازیکن آسیب‌دیده و دو بازیکن محروم داریم و باید این مسائل را در نظر بگیریم. در تمرینات تمام شرایط را به بازیکنان اطلاع می‌دهیم و از آن‌ها می‌خواهیم این اتفاقات رخ ندهد و با شناختی که از نفت تهران داریم می‌توانیم از عملکرد خوب آن‌ها جلوگیری کنیم.

وی گفت: در تمام نقاط تیم کار می‌کنیم، چه در حمله و چه در دفاع، اما فراموش نکنیم موجودیت سپاهان همین است. آرزو می‌کنم جلال‌الدین علی‌محمدی، مسعود حسن‌زاده و رسول نویدکیا بهبود پیدا کنند و به شرایط بازی برگردند.

ابراهیم‌زاده تأکید کرد: گاهی هرچه تلاش می‌کنید اتفاقات مورد نظر رخ نمی‌دهد که این نشأت گرفته از مشکلات روحی است. این بازیکنان در سال‌های قبل در تیم‌های دیگر بوده‌اند و خوب کار کرده‌اند، اما بازیکنان خط دفاع و دروازه‌بان نسبت به سال قبل تغییر کرده‌اند. تمام تلاشم این است که در تمرینات شرایطی را به وجود آورم تا بازیکنان فرصت گلزنی پیدا کنند، بازیکنان باید گل بزنند که اگر این اتفاق نیفتد به همان دلیل عدم تمرکز و مشکلات روحی روانی است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: باید به بازیکنان انرژی مثبت بدهیم که برخی اوقات با نوشتن و گفتن نمی‌شود. همین که بتوانیم حس مثبت انتقال دهیم مثمرثمر خواهد بود، ضمن اینکه باید همه شرایط را برای بهبود روند تیم مهیا کنیم.

وی در مورد احساس خود از حضور در ورزشگاه نقش‌جهان، گفت: از اینکه در ورزشگاه نقش جهان بازی می‌کنیم حس مثبتی دارم. ورزشگاهی که از هر نظر از جمله سکوی تماشاگران، چمن و نیمکت بازیکنان تغییر زیادی کرده است و با آرامش بهتری می‌توان در این ورزشگاه کار کرد. همچنین اطمینان دارم هواداران سپاهان برای دیدار فردا مقابل نفت تهران حضور پرشوری در ورزشگاه خواهند داشت.

کد خبر 336855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.