به گزارش ایمنا سخنگوی «دیاچال» به دویچهولهفارسی، گفت: شعبه بریتانیا احتمالأ به دلیل بالا بودن تقاضای ارسال بسته برای اشخاص حقیقی در ایران، ارائه این سرویس را متوقف کرده است. اما ارائه این سرویس برای شرکتهایی که در ایران دارای حساب کاربری با «دیاچال» هستند، ادامه دارد.
دانیل مگ گرت گفت: شعبههای «دیاچال» میتوانند به طور مستقل در مورد ارائه خدمات خود تصمیم بگیرند. اما سیاستهای کلی ما برای ارائه خدمات به ایران تغییر نکرده است و در آلمان شما میتوانید از این خدمات استفاده کنید.
ارسال بسته پستی به ایران با سرویس «دیاچال» اکسپرس به صورت تلفنی هماهنگ میشود و فرد متقاضی باید فرمهای مشخصی را برای ارسال بسته به ایران پر کند. بسته پستی سپس با سرویس «دیاچال» در محل سکونت فرستنده دریافت و به مقصد مورد نظر ارسال میشود.
«دیاچال» بخشی از دویچهپست، بزرگترین شرکت پست آلمان است که سال ۱۹۹۵ و در پی خصوصیسازی شرکت پست دولتی آلمان تأسیس شد. «دیاچال» در ۲۲۰ کشور و منطقه خودمختار یا نیمهخودمختار جهان شعبه دارد و «دیاچال» اکسپرس یکی از سرویسهای آن است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر بن است.
منبع: ایرنا
نظر شما