ما خیلی باحالیم!

برگزاری نمایشگاه گروهی خوشنویسی، دوره آموزشی اخلاق شهروندی، نمایشگاه نقاشی "لوکیشن ۳"، بازاجرای نمایش "تئوری میس کال" و اکران یک فیلم تازه در پردیس سینمایی چهارباغ، از جمله رویدادهای فرهنگی و هنری اصفهان در میانه ماه بهمن است.

به گزارش ایمنا، برپایی نمایشگاه گروهی خوشنویسی از جمله رویدادهای هنری در این ایام است. این نمایشگاه با نظارت استاد "محمدعلی شادمان" از اساتید خوشنویسی، روز _پنجشنبه_ ۱۶ بهمن ماه در گالری نقش خانه اصفهان افتتاح می شود و به ارایه آثار هنری ۱۸ هنرمند خوشنویس می پردازد.

علاقمندان می توانند تا ۳۰ بهمن ماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ به گالری نقش خانه واقع در خیابان آمادگاه مراجعه کنند.

دوره آموزشی اخلاق شهروندی در خانه حکمت

نخستین دوره آموزشی اخلاق شهروندی در قالب ده سخنرانی و سه نشست علمی با محوریت بررسی اخلاق رانندگی، حریم شخصی، بایدهای اخلاقی و حقوقی، فلسفه اخلاق، زیست اخلاقی، تنگناهای اخلاقی و ... از سوی خانه حکمت ئ فلسفه اصفهان برگزار می شود.

این دوره آموزشی از پنجم اسفندماه آغاز می شود و علاقمندان می توانند برای ثبت نام تا پایان بهمن ماه به آدرس اینترنتی www.vu.ui.ac.ir  مراجعه کنند.

نمایشگاه نقاشی "لوکیشن ۳" در گالری سایان

نمایشگاهی از آثار نقاشی "ریحانه و المیرا امین الساداتی" از ۱۳ بهمن ماه در گالری سایان برگزار شده است. این نمایشگاه تا ۲۵ بهمن ادامه دارد و علاقمندان می توانند جهت بازدید از این آثار همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری سایان واقع در خیابان ابوذر، بن بست سی و دوم(امین)، شماره ۱۷مراجعه کنند.

بازاجرای "تئوری میس‌کال" در فرشچیان

نمایش "تئوری میس کال" که از ابتدای دی ماه سال جاری در تالار هنر اصفهان روی صحنه رفته بود، اکنون برای اجرای دور دوم خود آماده شده است. رهام بحیرایی، طراح و کارگردان این نمایش، آن را روایتگر قصۀ آدم هایی می داند که خود را گم کرده و در تلاطم این هستند که از فرصت کوتاه زندگی بیشتر کامیاب شوند. آدم هایی که ثبات زندگی روی دوششان سنگینی می کند و ماجراجویی های پی در پی آرامش را از یادشان برده است.

این نمایش اجتماعی با حمایت تالار هنر روی صحنه می رود و علاقمندان برای تماشای آن می‌توانند با تهیۀ بلیت از سایت پارتاک تیکت از ۱۷ تا ۲۷ بهمن ماه هر شب رأس ساعت ۱۸ به سالن اصفهان مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان مراجعه کنند.

اکران "ما خیلی باحالیم" در پردیس چهارباغ

ما خیلی باحالیم فیلمی به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی رؤیا افشار محصول سال ۱۳۹۶ است.

این فیلم روایتگر داستان دو دوستی است که به دنبال خوانندگی و بازیگری هستند.

فیلم "ما خیلی باحالیم" از روز _چهارشنبه_ ۱۸ بهمن ماه در پردیس سینمایی چهارباغ به روی پرده می رود.

بازگشت "سیاه" به صحنه

نمایش "کاکا سیاه" به نویسندگی و کارگردانی سالار شاب از ۱۹ بهمن ماه در تالار شیخ بهایی شاهین شهر اجرا می‌شود.

در این نمایش که به تهیه کنندگی علی حسن زاده روی صحنه می رود، بازیگرانی چون سالار شاب، میلاد خوشبخت، نگین ستاینده، پژواک روشن و عسل شدید زاده ایفای نقش می کنند و موسیقی کار نیز بر عهدۀ محمد پور هاشمی، سینا حسین زاده و امید معاوی است. علاقمندان برای دیدن "کاکا سیاه" می توانند از ۱۹ تا ۲۸ بهمن ماه هر شب رأس ساعت ۱۸:۴۵ به تالار شیخ بهایی شاهین شهر مراجعه کنند.

"گذر همدلی" در مناطق پانزده گانه

برنامه های جشن همدلی و گذر همدلی ویژه ایام دهه فجر در محیط باز شهری از جمله میادین، پارک ها و بوستان ها و یا در ورزشگاه ها از ۱۷ تا ۲۲ بهمن ماه در مناطق پانزده گانه شهرداری اصفهان در حال برگزاری است.

برنامه "گذر همدلی" با برپایی غرفه های نمایشگاهی شامل دستاوردهای انقلاب اسلامی، دستاوردهای بانوان محلی منطقه ای، ارایه خدمات اجتماعی و سلامت، فضای استیجی جهت اجرای برنامه و جشن ویژه مدارس یکی دیگر از برنامه های مشارکتی مناطق پانزده گانه شهرداری اصفهان با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان است.

علاقه مندان برای شرکت در این ویژه برنامه ها می توانند به محل های پل مارنان، پارک علیقلی آقا، میدان انقلاب، باغ غدیر، میدان تاریخی جلفا، میدان گردهمایی پارک صفه، فرهنگسرای ملک الشعرای بهار، جنب منار جنبان و ... مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با معاونت فرهنگی شهرداری منطقه محل زندگی خود تماس حاصل کنند.

محفل شعر اصفهان در حوضخانه الغدیر

محفل شعر اصفهان در دوازدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر با حضور "جواد محقق" دبیر دوازدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر و با اجرای "سعید بیابانکی" شاعر برجسته اصفهانی روز پنجشنبه ۱۹ بهمن ماه ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می شود.

علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند به محل حوضخانه الغدیر در خیابان علامه امینی، مجموعه باغ غدیر مراجعه کنند.

بررسی اقتصاد هنر در سینما تک فرشچیان

کانون عکس اصفهان در روز ۱۸ بهمن ماه نشستی را با عنوان "اقتصاد هنر" با حضور دکتر حمیدرضا ششجوانی برگزار می‌کند.

این نشست از ساعت ۱۶ الی ۱۸:۳۰ در سینما تک فرشچیان برگزار می شود.

اجرای "پابرهنه در پارک" در هنرستان هنرهای زیبا

نمایش "پابرهنه در پارک" نوشته "نیل سایمون"، به کارگردانی "رادنوش مقدم" از ۲۱ تا ۲۷ بهمن ماه در هنرستان هنرهای زیبا ساعت ۱۸ به روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان این نمایش کمدی آمده است: پل و کوری براتر زوج جوانی هستند که پس از گذراندن ماه عسل به آپارتمان کوچک، سرد و خالی‌شان در طبقه پنجم ساختمانی قدیمی می‌روند. ماجراجویی و پرشر و شور بودن کوری مقابل آرامش و خونسردی پل که وکیل دعاوی تازه‌کار است به همراه شرایط نامساعد خانه، همسایه‌های عجیب‌ و غریب و... به دعوایی سخت و رفتن شوهر از خانه منجر می‌شود...

کد خبر 336732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.