فیلترهای قاچاق هوا کشف شد/دستگیری سارقان خانه‌های نیمه‌ساز در شاهین‌شهر

کشف محموله قاچاق فیلتر هوا در شهرضا و دستگیری سارقان تجهیزات منازل نیمه ساخته در شاهین شهر از مهم‌ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، فرمانده انتظامی شهرستان نائین از کشف ۲ محموله پارچه خارجی قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال توسط مأموران ایستگاه شهید "شرافت" این شهرستان خبر داد.

سرهنگ صادق کاظم زاد گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید "شرافت" شهرستان "نائین" هنگام کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه تریلر مشکوک شدند و آنها را به منظور بازرسی متوقف کردند.

وی ادامه داد: این دو خودرو حامل دو محموله ۴۰ فوتی پارچه خارجی فاقد مدارک گمرگی بودند که خودروها و محموله‌ها توقیف شدند.

این مقام انتظامی ، افزود: در این خصوص دو راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده به منظور اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

تخطی از سرعت مطمئنه بازهم حادثه آفرید

رییس پلیس راه استان از واژگونی یک دستگاه سواری پیکان در محور "نطنز-کاشان" و فوت راننده آن خبر داد.

سرهنگ حسین پورقیصری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه سواری پیکان ، در محور "نطنز - کاشان" بلافاصله تیم پلیس راه "نطنز- بادرود" به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متاسفانه در اثر این حادثه راننده سواری پیکان به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد، اضافه کرد: علت این حادثه رانندگی، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

عدم توجه به جلو مرگ عابر پیاده را رقم زد

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان از برخورد یک دستگاه سواری پراید با عابری پیاده در محور "زرین شهر" و فوت عابر خبر داد.

سرهنگ جواد درستکار گفت  ماموران پلیس راه "اصفهان-شهرکرد" از برخورد یک سواری پراید با عابری پیاده در محور "زرین شهر" مطلع و جهت بررسی موضوع اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی عابر پیاده به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

سرهنگ درستکار بیان داشت : علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده ای عدم توجه به جلو توسط راننده پراید اعلام شده است .

دستگیری سارقان منازل نیمه‌ساز شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از دستگیری دو سارق حرفه ای اموال منازل نیمه ساز در این شهرستان و کشف بیش از ۲۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه خبر داد.

سرهنگ رجبعلی مختاری اظهار کرد: مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۳ شهر "گز" حین گشت زنی در این شهر ۲سارق را حین سرقت سیم برق از یک منزل نیمه ساز مشاهد و دستگیر کردند.

زمین گیرشدن فیلترهای هوا در شهرضا

ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" شهرستان شهرضا در بازرسی از یک کامیون کشنده یک محموله فیلتر هوا به ارزش ۴ میلیارد ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سرهنگ محمد حسین بابا کلانی ادامه داد: این خودرو حامل ۲۶ پالت فیلتر هوای خارجی فاقد مدارک گمرکی بود.

اخاذ ۸۰۰ میلیون ریالی فضای مجازی گرفتار پلیس فتا شد

که با بدست آوردن اطلاعات خصوصی یکی از شهروندان قصد اخاذی مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال از او را داشت توسط ماموران پلیس فتای استان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی، رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت اطلاعات شخصی و محرمانه او و تهدید به انتشار آنها در فضای مجازی بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در شکایت خود اظهار داشته خانمی که از همکارانش می باشد برای امورات کاری به منزل آنها مراجعه کرده و در فرصتی مناسب از تصاویر خصوصی او عکس برداری کرده بود .

کد خبر 336697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.