نوروزی: اجرای ۵۰۰ ویژه برنامه در دهه فجر/ همه در برابر آلودگی هوا مسئولیم

شهردار اصفهان گفت: به منظور کاهش آلاینده های هوا باید زیرساخت های دوچرخه سواری در شهر فراهم، طرح های ترافیکی اصلاح و حمل و نقل عمومی توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی شامگاه -سه شنبه- در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی منطقه یک شهرداری اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیابان صاحب روضات به طول ۷۰۰ متر  و با هزینه ۹۲ میلیارد تومان احداث شده است، به طور حتم این خیابان، تردد را برای مردم این منطقه هموارتر می کند.

وی افزود: پارک محلی سپهر در راستای ارتقا کیفی محلات و افزایش نشاط اجتماعی در فضایی به مساحت ۴۸۰۰ متر مربع با هزینه ۲۰۹ میلیارد تومان احداث شد.

شهردار اصفهان با اعلام اینکه ۵۰۰ برنامه مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در طول ایام دهه مبارک فجر در نقاط مختلف شهر برگزار خواهد شد، گفت: ایجاد شادی و نشاط در بین مردم یکی از خواسته های شهرداری اصفهان است.

نوروزی با اشاره به وضعیت آلودگی هوای شهر اصفهان خاطرنشان کرد: همه در قبال آلودگی هوا مسئول هستند، شهرداری نیز مسئولیت سنگینی در این خصوص دارد، از این رو تمام تلاش خود را در جهت کاهش آلاینده ها به کار خواهد بست و در همین راستا و به منظور اندازه گیری میزان آلاینده های هوای شهر ایستگاه های پایش هوا راه اندازی شده است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه برای کاهش آلودگی هوا باید فرهنگسازی کرد، گفت: به منظور کاهش آلاینده های هوا باید زیرساخت های دوچرخه سواری در شهر فراهم، طرح های ترافیکی و معابر اصلاح و حمل و نقل عمومی توسعه یابد، همچنین باید شهروندانی که در مسیر خط یک مترو ساکن هستند از این وسیله حمل و نقل پاک استفاده کنند تا بتوانیم هوای شهر اصفهان را از این وضعیت بحرانی نجات دهیم.

به گزارش ایمنا، عصر امروز با حضور شهردار اصفهان از دوچرخه و موتورهای برقی در حاشیه خیابان چهارباغ عباسی رونمایی شد، شهردار اصفهان پس از افتتاح پروژه های عمرانی منطقه یک در جشن انقلاب واقع در میدان جمهوری شرکت کرد.

کد خبر 336689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.