"زهرا" توسط برادرش آسیب دیده است

معاون اجتماعی بهزیستی اصفهان گفت: کودک چهار ساله‌ای که در نزدیکی بیمارستان اشرفی خمینی شهر پیدا شده، مدعی است که برادرش وی را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

مجتبی ناجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین وضعیت کودک رها شده در خمینی شهر اظهار کرد: این کودک در بیمارستان اشرفی اصفهانی مورد عمل جراحی از ناحیه لگن قرار گرفت و در حال حاضر در یکی از بخش‌های بیمارستان تحت مراقبت است.

وی با اشاره به اینکه حکم قضایی برای تحویل کودک چهار ساله رها شده به بهزیستی، دریافت شده است، تصریح کرد: در روزهای آینده با کاهش تنش‌های روانی کودک، اقدامات بیشتری در زمینه تشخیص هویت او انجام می‌شود.

 معاون اجتماعی بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه کودک در مراحل ابتدایی ارجاع به بیمارستان، خود را با نام "زهرا" معرفی کرده است، گفت: این دختر چهار ساله مدعی شده است که برادرش وی را مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در صورت شناسایی خانواده این کودک صلاحیت آنها برای تحویل "زهرا" بررسی خواهد شد، افزود: کودک مورد آزار جنسی قرار نگرفته و در صورت عدم صلاحیت خانواده، کودک در خانه‌ کودک و نوجوان بهزیستی پذیرش خواهد شد.

ناجی با بیان اینکه این کودک طی چهار روز آینده از بیمارستان بستری خواهد بود اظهار کرد: پس از ترخیص، کودک موردنظر به شیرخوارگاه نرجس که مرکز نونهالان زیر شش سال در اصفهان است، منتقل خواهد شد.

به گزارش ایمنا، شامگاه پنجشنبه کودکی چهار ساله با پای شکسته و بدن کبود پشت بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر توسط مردم پیدا و به بیمارستان شهید اشرفی خمینی شهر ارجاع شد.

کد خبر 336684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.