واژگون شدن پیکان؛ مرگ راننده را رقم زد

نطنز-مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نطنز گفت: واژگون شدن سواری پیکان در محور قدیم کاشان-نطنز، مرگ راننده را رقم زد.

حسین  مخلصی در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز اظهار کرد: ساعت ۱۴:۵۰ امروز(دوشنبه) یک دستگاه سواری پیکان  با سه سرنشین در محور قدیم نطنز؛ محدوده گردنه عباس آباد؛ واژگون شد.

وی گفت: به محض اطلاع سامانه ۱۱۵؛ اکیپی از نیروهای امدادی جهت درمان مصدومان در صحنه حضور یافتند.

مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نطنز افزود: بانوی ۵۲ ساله و پسر بچه چهار ساله‌ای که در این حادثه مصدوم شدند، توسط کارشناسان فوریت های پزشکی و امدادگران هلال احمر جهت درمان تکمیلی به بیمارستان خاتم الانبیای نطنز انتقال یافتند.

وی گفت: متاسفانه در این سانحه، راننده پیکان، بانوی ۲۵ ساله ای که از اهالی روستای طرّه نطنز بود بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

مخلصی گفت: این حادثه بر اثر بی احتیاطی، سرعت بالا و عدم توانایی راننده بوده است.

به گزارش ایمنا، شهرستان نطنز در ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان با جاذبه‌های گردشگری و زیارتی محل گذر آزادراه کاشان- نطنز- اصفهان، محور ترانزیت تهران- جنوب، راه آهن تهران- جنوب و تهران- اصفهان است.

محور قدیم کاشان-نطنز به طول حدود ۶۵ کیلومتر یکی از مسیرهای کم رفت و آمد وسایل نقلیه سبک و سنگین است و چهار پایگاه امداد شهری و جاده ای با ۳۰ نفر امدادگر و دو دستگاه آمبولانس شهرستان نطنز را تحت پوشش دارد.

کد خبر 336607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.