بام اصفهان زیر پای ویلچرنشینان

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی ورزشی سپاهان گفت: عملیات مناسب‌سازی و ایجاد دسترسی به ایستگاه‌های تله‌کابین صفه برای توانخواهان آغاز شد.

علی معینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: مناسب‌سازی‌ و ایجاد دسترسی آسان به ایستگاه‌های تله کابین صفه در اولویت برنامه‌های شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی ورزشی سپاهان قرار دارد.

وی با بیان اینکه معلولان و توانخواهان می‌توانند با استفاده از تله کابین و از بام صفه، شهر زیبای اصفهان را مشاهده کنند، ادامه داد: با توجه به اینکه معلولان امکان دسترسی به ایستگاه‌های تله کابین را نداشتند، مناسب‌سازی ایستگاه‌های تله‌کابین صفه در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی ورزشی سپاهان با بیان اینکه رمپ‌های ویژه در کنار راه پله‌هایی که مردم به واسطه آنها وارد ایستگاه می‌شدند، احداث شده است، گفت: در مکان‌هایی که نیاز به نصب بالابر و آسانسور داشت، اقدامات لازم انجام شده، اما بخشی از اقدامات نیاز به مصوبه داشت که در مرحله مطالعات و تصویب است.

معینی با بیان اینکه ۱۰۰ میلیون تومان برای مناسب سازی فاز اول پروژه یعنی مسیر خیابان تا ایستگاه شماره یک تله کابین پیش بینی شده است، گفت: فاز دوم پروژه از ایستگاه شماره یک تا نقاط مختلف بام اصفهان در دست مطالعه است.

وی افزود: مناسب‌سازی بام اصفهان به دلیل وجود مسیرهای سنگلاخی که امکان تردد ویلچیر را مشکل می‌کند، در دست اجراست.

 مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی ورزشی سپاهان با اعلام اینکه مناسب‌سازی ایستگاه تله کابین صفه نیمه اسفندماه به اتمام می‌رسد، خاطرنشان کرد: مناسبسازی ایستگاه‌های تله سیژ ناژوان نیز جزء برنامه‌های آینده شرکت خواهد بود.

کد خبر 336544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.