اعزام دانش آموز نطنزی به منطقه عملیاتی جنوب کشور

نطنز-در چهارمین روز از دهه مبارک فجر؛ ۹۰ نفر از دانش آموز بسیجی شهرهای نطنز و بادرود در قالب دو دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ امروز(یکشنبه) سرهنگ دوم پاسدار کریم اکبری جانشین فرمانده سپاه ناحیه نطنز در حاشیه بدرقه دانش آموزان در جوار شهدای گمنام نطنز، اظهار کرد: برنامه های متنوع فرهنگی در سطح شهرستان همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار می شود که اعزام راهیان نور نیز از جمله این برنامه‌ها است.

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، راهیان نور ابتکاری بسیار بزرگ و مهم و یک فناوری نوین برای استفاده از معدن طلای دفاع مقدس بوده و تنها راه مقابله با جنگ نرم است.

جانشین فرمانده سپاه نطنز تصریح کرد: همان طور که دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی نشان دهنده سرآغاز روزهای روشن، امید بخش و عزت آفرین برای ملت ایران است، اردوی راهیان نور به عنوان یک طرح بزرگ فرهنگی می تواند حافظ ارزش های برخواسته از پیروزی انقلاب و ضامن استمرار حرکت در مسیر عزت آفرین باشد.

وی با قدردانی از همکاری مسئولان و به خصوص مدیرآن آموزش و پرورش شهرستان تصریح کرد: اردوی راهیان نور یکی از کاربردی ترین طرح های جمهوری اسلامی برای خنثی سازی حمله های فرهنگی دشمنی است که در حوزه نفوذ فرهنگی بر روی مراکز آموزشی و به خصوص دانش آموزان تلاش می کند.

وی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ و شهادت باید از قالب شعار خارج شود و به مرحله عمل درآید و به طور حتم اگر چنین شد و جانفشانی ها و ایثارگری های شهدا و جانبازان در جنگ تحمیلی الگویی برای قشر جوان و دانش آموز شد، هیچ کشوری جرات کم ترین جسارت را نخواهد داشت.

کد خبر 336462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.