۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
آمریکا از سپاه واهمه دارد

نطنز- یک تحلیل‌گر مسایل سیاسی گفت: آمریکایی ها امروزه از سپاه پاسداران به عنوان محصول انقلاب اسلامی به شدت واهمه دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ محمدصادق کوشکی شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در مسجد ابوالفضل(ع) بادرود اظهار کرد: انقلاب اسلامی به برکت جانفشانی‌ها و مقاومت قشر مستضعف به پیروزی رسید، چرا که آنان از صدر اسلام تاکنون همیشه ظرفیت شنیدن حرف حق را داشته‌اند.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران افزود: بدون شک این قشر مستضعف یاوران اصلی انقلاب هستند که با سادگی و صداقت استقامت و پایداری کردند تا انقلاب به ثمر بنشیند، اما در برابر آن افراد مرفه هیچ‌گاه حاضر نبودند برای خدا هزینه پرداخت کنند.

وی با طرح این سوال که علت تلاش برای پیروزی انقلاب چه بوده است؟ گفت: تاکید چند باره امام راحل برای عزت آفرینی یکی از انگیزه‌های ملت ایران برای پیروزی انقلاب بود و اتفاق‌هایی همچون دستور افسران جزء آمریکایی به ژنرال‌های ایرانی، برده جنسی قرار دادن زنان ایرانی، وضع قانون‌های ذلت بار و واقعه استفاده انگلیسی‌ها از مردم ایران به عنوان قاطر و چندین وقایع خفت بار سبب شد تا اراده‌ها برای پیروزی انقلاب شکل بگیرد.

کوشکی ادامه داد: یکی از اهداف انقلاب عزت آفرینی و ایجاد امنیت برای ملت ایران بود و با مرور جریان دستگیری تفنگداران ملکه انگلیس در سال ۸۳ و بازداشت تفنگداران آمریکایی در سال گذشته به راحتی بر این عزت آفرینی مهر تایید می زند.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی اضافه کرد: امروزه آمریکایی‌ها از سپاه پاسداران به عنوان محصول انقلاب به شدت می ترسند و به خاطر توان دفاعی خوب جمهوری اسلامی که حاصل عمل به فرمایش‌های امام (ره) و رهبر انقلاب است، هیچکس جرات تهدید کشور را ندارد.

وی با بیان اینکه هر کجا به منویات امام راحل و رهبر انقلاب عمل نشد، کم آوردیم، تصریح کرد: دشمنی که این چنین توسط سپاه در دریا و البته با توان نظامی ذلیل شده است، در حوزه اقتصاد و تحریم علیه ایران اسلامی عرض اندام می‌کند که علت اصلی آن بی‌توجهی مسئولان به دستورالعمل انقلاب در موضوع امنیت اقتصادی کشور است.

کوشکی اظهار کرد: جمهوری اسلامی در حوزه دفاعی و برخلاف تمام تحریم‌ها و به لطف جدی گرفتن گفته‌های امام(ره) مبنی بر ضرورت خودکفایی در حوزه توان دفاعی، اکنون کشور در سطح بسیار خوبی قرار گرفته است، اما متاسفانه مسئولان توصیه‌ها در حوزه اقتصادی را جدی نگرفته‌اند.

وی افزود: انقلاب می خواهد مردم در رفاه زندگی کنند، اما رفاهی که محصول کشور باشد نه وابسته به کشورهایی که هرگاه دلشان خواست به این رفاه و آسایش ضربه بزنند.

کد خبر 336417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.