تقدیر شریعتمداری از اقدامات اصفهان در حوزه فولاد

محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه ای از اسرافیل احمدیه، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان و همکاران وی برای اقدامات موثر و کارشناسی در جهت تکمیل زنجیره فولاد تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از سازمان صنعت معدن و تجارت استان اصفهان، مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه پیام خود ضمن تقدیر از جدیت این استان در شفاف‌سازی عملکرد و جدیت در تعلیق مجوزهای راکد، خواستار توجه سایر استانهای کشور و جدیت در تکمیل زنجیره فولاد و ابطال مجوزهای راکد شده است.

متن پیام شریعتمداری خطاب به رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان که با شماره ۶۰/۲۴۶۱۴۵ مورخ ۹۶/۱۱/۵ صادر شده به شرح ذیل است:

جناب آقای احمدیه
رییس محترم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان
با سلام
با توجه به گزارش شماره ٦٠/٢٢٢٢٩٢ مورخ ١٣٩٦/١٠/٦ معاون محترم طرح و برنامه در خصوص وضعیت توازن زنجیره فولاد و اقدامات مربوط به مجوزهای صنعتی بدینوسیله از جدیت و زحمات جنابعالی و همکاران در زمینه صدور مجوزهای فولادی در چهارچوب دستورالعمل ده رشته خاص کشوری به‌ویژه تعلیق مجوزهای راکد و حذف انها از جامعه آماری وزارتخانه، بمنظور شفاف‌سازی امار و اطلاعات تقدیر و تشکر می‌شود.

محمد شریعتمداری

شایان ذکر است رضا رحمانی، معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در مکاتبه ۶۰/۲۲۲۲۹۲ مورخ ۹۶/۱۰/۶ به مقام عالی وزارت، با اشاره به دستورالعمل اخیر این وزارتخانه در تکمیل زنجیره تولید فولاد و ابطال مجوزهای راکد آورده است: در سال‌های ۹۱ و ۹۲، مجوزهایی مغایر با توازن تولید و آمایش سرزمین صادر شده است که این طرح‌ها راکد و یا از پیشرفت فیزیکی مناسب برخوردار نبوده است که مقرر شد، برابر بند ۶ صورتجلسه دستورالعمل شورای عالی معادن، مجوز اینگونه طرح‌ها ابطال گردد.
رحمانی در این مکاتبه با اشاره به گزارش استان های کشور از صدور مجوزها و میزان پیشرفت آنها و همچنین، ابطال و تعلیق مجوزهای راکد اورده است: بیشترین جدیت و همکاری جهت تعلیق مجوزهای راکد تاکنون توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان صورت گرفته است.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه خواستار جدیت و تداوم پیگیری این معاونت و سازمان‌های استانی در راستای ایجاد توازن و تکمیل زنجیره فولاد و همچنین پالایش مجوزهای راکد و درحال اجرا شده است.

کد خبر 336395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.