انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه حرکت عمیق فکری تشکیل شد

تیران- مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون گفت: انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه حرکت عظیم و عمیق فکری و مردمی تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، علیرضا مرزبان امروز (شنبه) در آیین زنگ انقلاب با اشاره به تشکیل انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن اظهار کرد: برای پیروزی انقلاب اسلامی حرکت مردمی به رهبری فقیه و مدیر آغاز شد و سرانجام در بهمن ماه سال ۵۷ به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه حرکت عظیم و عمیق فکری و مردمی تشکیل شده است، افزود: پشتوانه مردمی و وجود رهبری عادل و مدبر عامل پیروزی انقلاب و سبب ماندگاری نظام بوده که هر دو پشتوانه را دیگر انقلاب ها نداشته اند.

مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون ادامه داد: فقدان پشتوانه مردمی و نبود رهبری در راس دیگر حرکت های انقلابی جهان مانند مصر مانع از موفقیت انقلاب آن ها شده است.

وی با بیان اینکه بدون رهبری و مدیریت حرکت های مردمی قادر به ثمر نمی رسد، تصریح کرد: نقش امام خمینی(ره) در مدیریت حرکت های مردمی برای پیروزی انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است.

مرزبان با بیان اینکه انقلاب ایران بر پایه ارزش های اسلامی تشکیل شده، تصریح کرد: این انقلاب جناحی و حزبی نیست، بلکه بر پایه مشارکت مردمی و مبتنی بر ارزش های اسلامی بوده و تداوم آن نیازمند مشارکت مردمی، ولایت پذیری و حفظ ارزش ها است.

وی دستاوردهای علمی کشور را مرهون تلاش های علمی دانست و خاطرنشان کرد: پیشرفت اقتصادی و ارتقاء جایگاه کشور در عرصه بین المللی نیازمند فعالیت های علمی و ورود به عرصه های نوین علمی همانند فعالیت های دانش بنیان است.

کد خبر 336375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.