تجدید میثاق اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با آرمان های امام راحل(ره)

رییس و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی و اعضای مجمع در مراسم ویژه ای به مقام شامخ امام خمینی (رحمت الله علیه) ادای احترام و بر استمرار حرکت در راه امام (ره) و رهبر معظم انقلاب تاکید کردند. جلسه عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظ ام صبح امروز برگزار شد و رییس و اعضا پس از آن در حرم امام خمینی (ره) حضور یافتند. این نخستین حضور جمعی اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در مرقد مطهر امام راحل در دوره جدید فعالیت این نهاد است.

آیت الله هاشمی شاهرودی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنانی در این مراسم گفت: بیداری اسلامی و احیاء مقاومت در برابر زورگویان از جمله برکات انقلاب اسلامی است که امام خمینی (ره) آنرا احیا کرد. 

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز به همراه شهردار پایتخت با حضور در حرم امام راحل به مقام شامخ امام راحل (ره) ادای احترام کردند. مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جامعه دانشگاهی کشور هم با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی با آرمان های والای امام راحل تجدید میثاق کردند.

کد خبر 336373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.