رصد قاچاق کالا در ۱۵۰ محور مواصلاتی و فرعی اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ۱۵۰ محور مواصلاتی و فرعی استان اصفهان از هفت تا ۱۱ بهمن در حوزه کشف کالای قاچاق رصد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مهدی معصوم‌بیگی پیش از ظهر امروز (شنبه) در آئین رونمایی از کالاهای قاچاق کشف شده در طرح‌های ذوالفقار هفت و هشت نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه طرح ذوالفقار هفت از سری طرح های قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل به مدت پنج روز از تاریخ هفت تا ۱۱ بهمن در استان اصفهان اجرا شد، اظهار کرد: این طرح با حضور ۱۰۰ تیم تخصصی در ۱۵۰ محور مواصلاتی و فرعی استان اصفهان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه شش هزار و ۷۰۰ خودرو در این طرح مورد بازبینی قرار گرفته است، تصریح کرد: از این تعداد خودرو ۵۲ خودروی حامل قاچاق کالا توقیف شد که ۲۴ عدد از این خودروها کامیون بود.

وی با اشاره به تشکیل ۲۱ فقره پرونده بالای ۱۰۰ میلیون تومان در این طرح گفت: ۶۲ نفر از عاملان قاچاق دستگیر شدند و ۱۰ میلیارد تومان انواع لوازم خانگی، پارچه، کفش، البسه، قطعات خودرو، اسباب بازی، سوخت و ذغال بلوط نیز در این عملیات کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین با اشاره به دستگیری ۱۸ قاچاقچی اصلی مواد مخدر در عملیات والفجر هشت اظهار کرد: این افراد از شرق مواد را وارد و در کشور توزیع می کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۱۳۶نفر توزیع کننده خرد مواد مخدر و ۱۶۰ معتاد ولگرد نیز دستگیر شده اند، اضافه کرد: در مجموع بیش از یک تن انواع مواد مخدر کشف شده است که بیشتر این مواد سنتی بوده که به تفکیک ۶۰ درصد تریاک و ۴۰ درصد حشیش بوده است.

کد خبر 336351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.