دستاور بزرگ پیروزی انقلاب احیای نهضت الهی بود

خوانسار- امام جمعه خوانسار گفت: دستاورد بزرگ انقلاب احیای نهضت الهی و استقرار ولایت فقیه بود و شهدا برای حفظ ولایت فقیه جان خود را نثار کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، حجت الاسلام رسول خواجه کریمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: انسان نباید تحت حکومت ظلم قرار گیرد و حاکم جامعه باید الهی باشد.

وی افزود: دستاورد بزرگ انقلاب احیای نهضت الهی و استقرار ولایت فقیه بود و شهدا برای حفظ ولایت فقیه جان خود را نثار کردند.

امام جمعه خوانسار گفت: ولایت الهی ستون فقرات انقلاب است که ملت ایران با قیام خود انقلاب اسلامی را رقم زدند و سلطه شیطان و ودیکتاتوری رهایی یافتند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با رأی خود به جمهوری اسلامی و نه به جمهوری سطوح و استوانه حاکمیت اسلامی را محکم تر کردند و قانون اساسی نیز بر پایه حکومت عدل الهی نوشته شد.

خواجه کریمی ادامه داد: با پیروزی انقلاب حکومت طاغوت و شیاطین در ایران نابود و ولایت الهی حاکم شد، و در دوران انقلاب تمام توطئه‌ها برای از بین بردن حکومت ولایت فقیه است.

امام جمعه خوانسار تأکید کرد: دشمن برای از بین بردن نظام الهی ما تحریم ها را بر ملت تحمیل می‌کند تا ملت مجبور شود دست از ولایت فقیه بردارد./

کد خبر 336309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.