بهره‌برداری از ۱۰ پروژه زیربنایی برق منطقه‌ای اصفهان در دهه فجر

به مناسبت فرارسیدن دهه‌ مبارک فج، با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در شهرستان برخوار ۱۰ پروژه زیربنایی شرکت برق منطقه ای اصفهان با هزینه ای بالغ بر۶۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایمنا به نقل از استانداری اصفهان، در نخستین روز از دهه‌ مبارک فجر انقلاب اسلامی، پست برق شهرک صنعتی کمشچه برخوار به همراه بهره برداری از ۱۰ پروژه دیگر زیربنایی شرکت برق منطقه ای اصفهان باهزینه ای بالغ بر۶۳ میلیارد تومان به صورت متمرکز با حضور معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری وجمعی از مدیران استانی و محلی افتتاح شد.

در این آیین که شجاعی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان، مدیرعامل برق منطقه و جمعی از مدیران و مسئولین شهرستان برخوار و هیأت امناء و فعالان اقتصادی شهرک صنعتی کمشچه حضور داشتند پست ۴۰ مگاواتی باهزینه بالغ بر۴۵ میلیارد ریال در شهر کمشچه برخوار، به بهره برداری رسید.

همچنین معاون استاندار اصفهان در ادامه سفر به شهرستان برخوار از واحد صنعتی پلیمرسازی پایمردی، مجتمع نان کمشچه و آجر ساحل یک ناحیه صنعتی شهید شالباف بازدید و در جریان روند فعالیت قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.

کد خبر 336281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.