مصرف گاز اصفهان از مرز ۶۵ میلیون مترمکعب در روز گذشت

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با تاکید بر ضرورت مصرف بهینه گاز طبیعی، گفت: مصرف گاز در استان اصفهان روز دوشنبه هفته جاری از مرز ۶۵ میلیون متر مکعب گذشت.

به گزارش ایمنا به نقل از شرکت گاز استان اصفهان، سیدمصطفی علوی با اعلام این خبر، اظهار کرد: با افزایش برودت هوا از ابتدای هفته جاری تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در سطح استان در سه بخش خانگی، تجاری و صنعتی مصرف شده است.

وی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی گاز، با اشاره به اینکه شبکه های گازرسانی سراسر کشور به هم پیوسته است، از مشترکان گاز طبیعی بویژه بخش خانگی، درخواست کرد نسبت به مصرف بهینه و منطقی گاز توجه کنند.

علوی گفت: گاز طبیعی سوختی بسیار ارزان، سریع الوصول و پاک است که استفاده از این نعمت نه تنها رفاه را برای ما به ارمغان می آورد بلکه باعث رونق اقتصادی جامعه نیز می شود.

وی افزود: این شرکت علاوه بر توسعه چرخه تولید در راستای کاهش آلاینده های محیط زیست اهتمام  ویژه ای بر گازرسانی به واحدهای صنعتی استان و نیروگاه دارد به گونه ای که در حال حاضر بیش از ۶۸۰۰ واحد صنعتی را از این نعمت خدادادی بهره مند ساخته است، همچنین در تمامی نیروگاه های استان از گاز طبیعی به جای سوخت های مایع و فسیلی استفاده می شود.

گفتنی است؛ در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۷۴۲ هزار مشترک در سطح استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

کد خبر 336243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.