بصیرت ملت سبب ثبات و پایداری ایران در منطقه است

خوانسار- معاون فرماندار خوانسار گفت: بصیرت ملت و رشادت انقلابیون سبب شده که ایران نگین خاورمیانه شود و بتواند در سطح منطقه از ثبات و پایداری ویژه‌ای برخوردار باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، امروز(پنجشنبه) همزمان با ساعت ورود حضرت امام به میهن اسلامی و به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب زنگ انقلاب با حضور خانواده معظم شهدا و مسئولان در دبیرستان ۱۷ شهریور خوانسار طنین انداز شد.

عبدالله صانعی، معاون فرماندار خوانسار در این آیین با گرامیداشت ایام اله دهه فجر، با بیان اینکه انقلاب اسلامی به نهضت امام زمان (عج) وصل خواهد شد، اظهار کرد: بصیرت ملت و رشادت انقلابیون سبب شده که ایران نگین خاورمیانه شود و بتواند در سطح منطقه از ثبات و پایداری ویژه‌ای برخوردار باشد.

وی گفت: آمریکا و استکبار جهانی برای براندازی دین مبین اسلام کشورهای اسلامی منطقه را تحت فشار و هجمه‌های مختلف قرار می‌دهند، اما پایمردی انقلابیون ایران زنگ هشداری برای دشمنان است.

وی تصریح کرد: رفتار مقرضانه و تفننی آمریکا برای انقلابیون اهمیت ندارد، اما دشمنان بازوان توانمند نظام را مورد هجمه قرار دادند.

صانعی ادامه داد: برخی افراد با راه اندازی جریان‌هایی در صدد هستند با زیر سوال بردن عملکرد نظام بین مردم و مسئولان تفرقه بیندازند که بصیرت، بیداری و هشیاری مردم را می‌طلبد.

معاون فرماندار خوانسار تأکید کرد: وقایع انقلاب باید بین نسل جوان فرهنگ سازی شود، دانش آموزان با تحصیل علم و رسیدن به قله‌های ترقی دشمنان را مأیوس خواهند کرد.

کد خبر 336239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.