۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
اجرای سه نمایش خیابانی در شهر

نمایش‌های خیابانی "روزخون"، "بذر امید" و "نقل امروز" از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ویژۀ ایام دهۀ فجر در سطح شهر اصفهان اجرا می‌شود.

به گزارش ایمنا، حال و هوای بهمن ماه ۱۳۹۶ با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در نقاط مختلف شهر رنگ و بوی انقلابی به خود گرفته است. سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با شعار " برای ایران" در ایام دهه فجر از ۱۲ تا ۲۱ بهمن ماه میزبان ۱۳ اجرا از سه نمایش خیابانی است.

نمایش "روز خون" به نویسندگی مسعود براهیمی و کارگردانی مجتبی خلیلی، روایت خود را از روز خونین ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ آغاز می کند و دلارام ترکی و پویا امامی به عنوان بازیگر در آن ایفای نقش می کنند.

نمایش "بذر امید" که امیر رجب پور نویسندگی و پویا امامی طراحی و کارگردانی آن را برعهده دارند در سه اپیزود روایت می شود. سید پویا امامی، تنها بازیگر این نمایش در هر سه اپیزود با ناعدالتی و نابرابری هایی مواجه می شود که او را خسته از زندگی پای درختی می نشاند تا با آن درد دل کند و...

نمایش "نقل امروز" به نویسندگی و کارگردانی کوروش نیک پیام نیز روایتی از یکی از افراد حاضر در بحبوحۀ انقلاب است و محمد رادمهر، امین طاهری و فرخنده دریایی نقش آفرینان این نمایش هستند.

این سه نمایش از ۱۲ تا ۲۱ بهمن ماه هر روز در دو نوبت رأس ساعت ۱۶ و ۱۷ در برخی از نقاط شهر مانند میدان امام حسین(ع)، روبروی هتل عباسی، میدان انقلاب و خیابان جامی اجرا می‌شود.

کد خبر 336232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.