۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
نشستی برای "یک داستان، یک شعر"

نشست "یک داستان، یک شعر" با خوانش داستانی از کارسون مک کالرز و شعری از حسین منزوی، ۱۲ بهمن ماه در کافه کتاب مرکزی برگزار می‌شود.

مدیر کافه کتاب مرکزی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از مهر ماه سال جاری پنجشنبۀ هر هفته نشست "یک داستان، یک شعر" با هدف معرفی شعرها و داستان های خوب و با شعار "جای خالی یک لذت ادبی" با حضور علاقمندان در کافه کتاب مرکزی برگزار می شود. رویکرد این برنامه آگاه کردن مخاطب به این مسئله است که اساسا علت خوب بودن یک اثر چه شعر و چه داستان چیست.

مهرداد سجاد با اشاره به موضوع نشست این هفتۀ کافه کتاب مرکزی گفت: در چهاردهمین نشست این برنامه، شعر "مرا آتش صدا کن" سرودۀ حسین منزوی از کتاب "شعر زمان ما" به همراه داستان "یک درخت، یک صخره، یک ابر" نوشتۀ کارسون مک کالرز، از کتاب "بهترین داستان های جهان" در حضور مخاطبان خوانش می‌شود. پویا کیانی، برگزیده جشنوارۀ حیرت در سال ۹۵ و ۹۶، برگزیده جشنواره زاینده رود در سال ۹۴ و دارای رتبۀ نخست جشنواره زاینده رود در سال ۹۶، در این نشست به عنوان میزبان حضور دارد و بعد از خوانش این دو اثر با حاضران دربارۀ آن‌ها به گفتگو می‌نشیند.

وی افزود: برنامۀ دیگری نیز با نام "با هم بخوانیم، با هم بدانیم" سه شنبۀ هر هفته در کافه کتاب مرکزی برگزار می شود که طی آن کتابی معرفی می شود و حاضران هفتۀ آینده پس از خواندن آن در مورد کتاب صحبت می کنند و بخش هایی از آن نیز در جمع خوانش می‌شود.

به گزارش ایمنا، علاقمندان برای شرکت در چهاردهمین برنامۀ "یک داستان یک شعر" می‌توانند _پنجشنبه_  ۱۲ بهمن ماه رأس ساعت ۱۸ به کافه کتاب مرکزی واقع در ابتدای خیابان سید علیخان مراجعه کنند.

کد خبر 336208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.