بیشترین طلب شرکت توزیع برق اصفهان از نیروهای مسلح است

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: نیروهای مسلح بیشترین بدهی را به شرکت توزیع برق اصفهان دارند با این حال بقیه ارگان ها به مرور بدهی خود را پرداخت می کنند و بدهی انباشته ای در استان نداریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا مهرداد جنتیان پیش از ظهر امروز سه شنبه- ۱۰ بهمن ماه- در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان حدود یک میلیون و ۱۱۸ هزار مشترک دارد که حدود ۲۲ هزار مشترک در سال جاری حذب و به آنها انشعاب فروخته ایم، اظهار کرد: تمام درخواست های مردمی را از طریق سامانه سمیع پیگیری کرده ایم و تاکنون ۲۰۲ هزار درخواست به صورت غیرحضوری داشته ایم که از این تعداد ۱۳۲ هزار مورد مشاوره و ۷۲ هزار مورد هم ثبت درخواست صورت گرفته که با این کار از ۳۴۷ هزار و ۹۸۱ تردد شهری جلوگیری کرده ایم.

وی با تاکید بر اینکه تمام مراحل ارائه خدمات به مردم به صورت غیرحضوری انجام می شود، افزود: در صورت هر گونه نارضایتی، مشترکان می توانند با سامانه بصیر به شماره ۳۸۱۲۱ تماس بگیرند تا عملکرد واحدها رصد شود همچنین با حضور میدانی بر فعالیت آنها نظارت دقیق کنیم.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با بیان اینکه شرکت توزیع برق اصفهان با سامانه های غیرحضوری سمیع و بصیر می تواند از ۵۰۰ هزار تردد در سال جلوگیری کند، گفت: در حال حاضر بالای ۹۰ درصد مشترکان برق شهرستان اصغهان رضایتمندی کامل دارند و به واسطه غیرحضوری شدن خدمات دیگر نیازی به تاسیس امور جدید نداریم.

وی تاکید کرد: سامانه های سمیع و بصیر علاوه بر کاهش تردد و مصرف سوخت و هزینه ها موجب شده تا طی چهار سال گذشته هیچ نیرو و هزینه اضافه ای به این شرکت اضافه نشود.

جنتیان به الکترونیکی شدن بایگانی های شرکت توزیع برق اصفهان و حذف کاغذ از فرایندها اشاره کرد و گفت: این کار موجب صرفه جویی یک میلیون و ۸۰ هزار کاغذ و جلوگیری از قطع حدود ۱۰۰ اصله درخت شده و امروز تمام اقدامات توزیع برق اصفهان در فضای مکانیزه قرار گرفته است.

وی در خصوص مشترکان خوش حساب، اظهار کرد: در وصول مطالبات، مشترکان طبقه بندی شده اند که در فرایند وصول مطالبات مشترکان خوش حساب، نه اخطار و نه قطعی فرق دارند.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با بیان اینکه خوشبختانه دستکاری در کنتورهای برق بسیار کم و نادر است، گفت: نیروهای مسلح بیشترین بدهی را به شرکت توزیع برق اصفهان دارند با این حال بقیه ارگان ها به مرور بدهی خود را پرداخت می کنند و بدهی انباشته ای در استان نداریم.

همچنین  مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان نیز در این نشست با بیان اینکه این شرکت با وسعت ۱۵ هزار و ۷۰۰ کیلومتر مربع در محدوده شهرستان اصفهان واقع است، گفت: در محدوده شرق اصفهان ۱۶ شهر و ۳۷۸ روستا وجود دارد و  پیک بار شبکه ۱۰۸۶ مگاوات بود که نسبت به متوسط ۲.۵ درصد رشد داشته است.

محمدمهدی ناظمی با بیان اینکه در این محدوده جغرافیایی هشت امور اجرایی وجود دارد که هفت امور در حوزه شهری است، اظهار کرد: تعداد پست هوایی و زمینی برق شهرستان اصفهان ۱۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه با ظرفیت ۳ هزار ولت آمپر است همچنین تعداد سامانه خورشیدی نصب شده ۱۳ سامانه، تعداد پست فوق توزیع ۳۴ دستگاه، کل خط شبکه فشار متوسط و زمینی ۱۴ هزار و ۵۰۰ کیلومتر، تعداد چراغ روشنایی ۲۵۰ هزار شعله چراغ، تعداد سامانه انرژی خورشیدی ۱۱۰ دستگاه با ظرفیت یک مگاوات و سامانه های نیروگاه های گازی ۵ هزار کیلووات است.

وی با اشاره به اینکه ۸۵۰ پروژه برق در سال ۹۶ با هزینه ای بالغ بر ۶۰ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان انجام شده است، گفت: در حال حاضر یک میلیون و ۱۲۸ هزار مشترک انشعابات برق در شهرستان اصفهان دارند که بیشترین مشترک در بخش خانگی هستند.

مدیر دفتر هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با بیان اینکه ۳۶ درصد مشترکان در بخش خانگی، ۱۱ درصد در بخش عمومی، ۱۳ درصد در بخش کشاورزی و ۲۶ درصد در بخش صنعت هستند، گفت: با وجودی که مصرف انرژی در سال گذشته ۵ درصد افزایش داشته اما پیک مصرف تنها ۲.۵ درصد رشد داشته است.

کد خبر 336087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.