جشنواره دانشجویان نمونه، نیمه اول اسفند برگزار می‌شود

رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد که جشنواره تقدیر ازدانشجویان نمونه، نیمه اول اسفند ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکترمجتبی صدیقی، با اعلام این خبر اظهار کرد: در حال حاضر کار انتخاب دانشجویان نمونه سال ۹۶ در دو وزارت خانه علوم و بهداشت به پایان رسیده و لیست افراد معرفی شده آماده است و در این مراسم ۲۷ نفر به عنوان دانشجوی نمونه کشوری برگزیده خواهند شد ودرنیمه اول اسفند با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهوری معرفی و تقدیر می‌شوند.

رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: ثبت نام "بیست و ششمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه" که از نیمه دوم مهرماه آغاز شده بود، روز چهارشنبه سوم آبان ماه پایان پذیرفت و در مجموع ۴ هزار و ۶۲۴ نفر ثبت نام کردند که تنها ۱۶۱۶ نفر موفق شدند مدارک خود را در سامانه بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه ثبت کنند.

 صدیقی در ادامه تصریح کرد: از کل تعداد ثبت نام کنندگان بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه، تعداد ۱۰۶۱ نفر آنها از دانشجویان دانشگاه‌های وزارت علوم و تعداد ۵۵۵ نفر نیز از دانشجویان دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت بهداشت هستند.

وی افزود: به طور کلی تعداد ۹۱ نفر به مرحله نهایی راه یافتند و به وزارت علوم معرفی شدند که پس از داوری درمرحله کشوری، تعداد ۲۷ نفر برگزیده می‌شوند.

کد خبر 336083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.