دوباره تلاش کنید مدرک تولید کنید!

وزیر خارجه کشورمان گفت: این بار قطعاتی از موشک را نشان دادند، ولی با آرم مؤسسه استاندارد ایران که ما روی بسته‌های غذایی به کار می‌بریم. دوباره تلاش کنید مدرک تولید کنید!

به گزارش ایمنا، محمد جواد ظریف در پی برگزاری نشست نمایشی آمریکا برای بررسی ادعای واشنگتن مبنی بر ایرانی بودن موشک‌های شلیک شده از سوی حوثی‌ها به عربستان، در صفحه توییترش نوشت: مدتی قبل، آمریکا یک موشک ایرانی ارائه شده توسط سعودی ها را نمایش داد. باید به آنها گفته شده باشد موشکی که در آسمان توسط پاتریوت نابود شده کاملا سالم به زمین فرود نمی‌آید. لذا این بار قطعاتی از موشک را نشان دادند ولی با آرم مؤسسه استاندارد ایران که ما روی بسته‌های غذایی بکار می‌بریم. دوباره تلاش کنید مدرک تولید کنید!

به گزارش ایمنا، نمایندگان شورای امنیت سازمان ملل روز دوشنبه - ۹ بهمن- بقایای دست اول موشک‌هایی که توسط حوثی‌های یمن به اهدافی در عربستان سعودی شلیک شده بود را در ریاض بررسی کردند. هدف اصلی آن‌ها از این تحقیقات یافتن کشوری است که این تسلیحات را در اختیار حوثی ها گذاشته است. مقامات سعودی و آمریکایی ادعا می‌کنند که این موشک‌ها ساخت ایران بوده است.

کد خبر 336042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.