آتش سوزی منزل مسکونی در زینبیه اطفا شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: آتش سوزی منزلی دو طبقه در خیابان زینبیه اطفا شد.

محمد شریعتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با اعلام حادثه آتش سوزی در منزل مسکونی واقع در خیابان زینبیه به سامانه ۱۲۵ راس ساعت ۲۲ و ۴۰دقیقه تیم های عملیاتی ایستگاه های همجوار شماره هفت و ۱۹ به همراه افسر کشیک وقت توسط ستاد فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند.

وی درمورد جزئیات این حادثه گفت: بر اثر روشن ماندن هیتر برقی و استفاده غیر ایمن از این وسیله گرمایشی در زیر تخت خواب و در زمانی که ساکنین در منزل نبودند متاسفانه با انتقال حرارت، حریق شروع و به دیگر نقاط منزل سرایت می کند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه هیچگونه خسارات جانی نداشته است، گفت: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه پس از قطع جریان برق و گاز و با بررسی های اولیه اقدام به اطفاء حریق و جلوگیری از گسترش آن به منازل همجوار کردند.

وی زمان رسیدن آتش نشانان به محل حادثه را کمتر از سه دقیقه اعلام کرد و گفت: آتش نشانان حریق را در کمترین زمان ممکن مهار و خاموش و ناجیان آتش نشان پس از رفع خطر کردن محیط اقدام به پاک سازی کامل محل حریق کردند.

شریعتی با بیان اینکه این حادثه می توانست خسارات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد، گفت: بخاری برقی باید حداقل ۱.۵ متر از تمام وسایل قابل اشتعال فاصله داشته باشد و همچنین زمان خواب و یا ترک منزل حتما بخاری برقی را خاموش کرده و اجازه ندهید کودکان به آن نزدیک شوند.

کد خبر 336038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.