نظافت رودخانه در زمان خشکی، سخت‌تر است

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: شهروندان همیشه در نظر داشته باشند که رودخانه اگر خشک یا پُر آب باشد، باید از ریختن پسماندهای خشک یا تر در بستر آن خودداری کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، حمید رضا صبور در حاشیه برگزاری شورای سازمان خدمات موتوری اظهارکرد: نظافت رودخانه زاینده رود در زمانی که آب در آن جاری نیست به طور مستمر انجام می‌شود، البته شهروندان همیشه در نظر داشته باشند که رودخانه اگر خشک یا پُر آب باشد، باید نظافت آن انجام شود، از این رو لازم است از ریختن پسماندهای خشک یا تر در بستر آن خودداری کنند.

وی اضافه کرد: نظافت رودخانه در زمان خشکی، بسیار سخت‌تر است، زیرا هنگامی که رودخانه پر آب باشد، آب زباله ها را جا به جا می‌کند، اما اکنون که بستر زاینده رود خشک است، برای جمع آوری زباله‌ها با مشکل مواجه می‌شویم.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر صد در درصد رفت و روب معابر اصلی شهر مکانیزه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: اعزام ماشین آلات خدماتی به سطح شهر، تعمیرات و نگهداری تمامی ماشین آلات سبک و سنگین شهرداری اصفهان از جمله وظایف این سازمان است، نگهداری و تعمیرات ماشین‌آلات این سازمان در دو شیفت کاری انجام می‌شود تا خدمات رسانی به بهترین نحو در شهر انجام شود.

صبور با بیان اینکه خدمات موتوری شهرداری اصفهان به فناوری‌های نوینی دست یافته است، ادامه داد: یک دستگاه نرده شوی از سوی کارشناسان سازمان طراحی و ساخته شد، بر این اساس اکنون تمام نرده‌های خطوط بی.آر.تی به صورت مکانیزه در کمترین زمان و حداقل استفاده از آب نظافت می‌شود.

کد خبر 336011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.