بارش ۲ سانتی متری برف در شهرضا

شهرضا – رییس هواشناسی شهرستان شهرضا گفت: میزان بارش برف که از صبح دیروز در شهرستان شهرضا آغاز شد، به دو سانتی متر رسید.

ستار سبزه علی در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، اظهار کرد: بارش برف در شهرضا از صبح دیروز به صورت اندک و پراکنده آغاز شد و از ساعات ابتدایی دیشب افزایش یافت.

وی تصریح کرد: میزان بارش برف در شهرضا دو سانتی‌متر و آب حاصل از آن ۲.۹ میلیمتر بوده است.

رییس هواشناسی شهرستان شهرضا ادامه داد: با احتساب این مرحله از بارش، مجموع بارش سال زراعی جاری در شهرستان به ۱۴.۶ میلی‌متر رسید که نسبت به میانگین بلند مدت ۷۹ درصد و نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۵۰ درصد کاهش داشته است.

سبزه علی با بیان اینکه دمای هوای شهرستان در مقایسه با روز گذشته شش درجه کاهش داشته است، گفت: دمای هوا در ساعات ابتدایی صبح امروز هشت درجه سانتی‌گرد زیر صفر بود و این در حالی است که روند کاهشی دمای هوا تا روز چهارشنبه نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

وی اضافه کرد: سامانه جوی ناپایدار ضعیفی از فردا (سه‌شنبه) در مناطق شمالی استان اصفهان فعال خواهد شد که تأثیرات چندانی بر وضعیت هوای شهرضا ندارد، اما پیش‌بینی می‌شود از دهه دوم بهمن‌ماه بارش‌های قابل توجهی در شهرستان انجام شود.

رییس هواشناسی شهرستان شهرضا تأکید کرد: بارش‌های آینده در شهرستان هراندازه که قابل توجه و زیاد باشد، باتوجه به پاییز کاملا خشک امسال و استمرار وضعیت خشکسالی در سالیان اخیر، نمی‌تواند کم آبی منطقه را جبران کند.

کد خبر 335939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.