زمستانه‌های هنری

اجرای سه نمایش و برگزاری سه گالری آثار هنری در کنار توزیع قسمت نخست از فصل سوم سریال "شهرزاد" در شبکه نمایش خانگی از رویدادهای فرهنگی و هنری اصفهان تا پایان این هفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صبح روز نهم بهمن ماه با توزیع نخستین قسمت از فصل سوم سریال محبوب و پرطرفدار "شهرزاد" آغاز می شود. مجموعه ای که در فصل دوم صدای برخی از منتقدان را درآورد و شاهد ریزش تعدادی از مخاطبان فصل نخست خود بود، سومین فصل داستان پرماجرایش را وارد بازار شبکه نمایش خانگی می کند.

نمایش موزیکال "سیندرلا و منیژه"

نمایش موزیکال "سیندرلا و منیژه" به کارگردانی "فرانک کیانی" از ۱۲ تا ۲۹ بهمن در هنرسرای خورشید به روی صحنه می رود.

داستان "سیندرلا و منیژه" روایتگر زندگی دختری است که پدر او عکاس خبری بوده و ۱۵ سال پیش در حادثۀ انفجاری که در افغانستان رخ داده ناپدید شده است. منیژه اکنون مشغول تحصیل در رشتۀ کارگردانی تئاتر است و نمایش "سیندرلا" را برای ارایه طرح خود آماده می‌کند. یک عکاس افغانستانی در تیم نمایش او حضور دارد که...

"ایلیا و اتاق سحرآمیز" در فرهنگسرای کوثر

نمایش "ایلیا و اتاق سحرآمیز" به نویسندگی و کارگردانی صابر شوفریان از ۱۲ بهمن ماه اجرای خود را در فرهنگسرای کوثر آغاز می‌کند.

"ایلیا" داستان پسربچه‌ای دبستانی است که نسبت به اشیای پیرامون خود مثل اسباب بازی‌ها و لوازم التحریر و... بی توجه است و بی نظمی‌ها و رفتارهای خشن او سبب می شود اشیای اتاقش در اندازه‌های چندین برابری خود زنده شده و به مقابله با او برآیند. در این بین، موجودی خیالی ظاهر می شود و ایلیا را با خود همراه کرده، از دنیای حقیقی خارج می کند اما ...

اجرای "دام" در تالار هنر

نمایش "دام" به نویسندگی تادئوش روژه ویچ با طراحی و کارگردانی اسماعیل موحدی از ۱۰ بهمن ماه در تالار هنر به صحنه می‌رود.

تادئوش روژه ویچ نویسندۀ لهستانی این نمایشنامه در "دام" زندگی فرانتس کافکا، یکی از تاثیرگذارترین نویسندگان ادبیات داستانی جهان را شرح داده است. در "دام" به رخدادهای شخصی زندگی کافکا مثل ماجرای ترس او از پدرش و نامزدهایی که داشته اشاره شده و سبک آن در فضای اکسپرسیونیسم و سوررئالیسم است، به همین دلیل اسماعیل موحدی، کارگردان این نمایش از تکنولوژی های روز در جهت پیشبرد داستان بهره برده و نزدیک به ۵ ماه نیز برای اجرای آن تمرین کرده است.

آثار ویدیو اینستالیشن در گالری متن

نمایشگاهی از آثار ویدیو اینستالیشن "محمدرضا معصومیان" از ششم بهمن ماه در گالری متن برپا شده است. این نمایشگاه با عنوان "اعداد زنگ زده" تا ۱۱ بهمن در این گالری برپا خواهد بود.

آثار نقاشی در نگارخانه صفوی

نمایشگاهی از آثار نقاشی "جواد طاهری" با عنوان "طبیعت نگاشت‌ها" نگارخانه صفوی برپا شده است. این نمایشگاه تا ١٨ بهمن ما از ساعت ١٠ تا ١٣ و ١٧ تا ٢۲ پذیرای علاقمندان است.

آثار نقاشی در گالری گمان

نمایشگاهی از آثار نقاشی"کیمیا رحیمی" با عنوان "مکالمه" از ششم بهمن ماه در گالری گمان برپا شده است. این نمایشگاه تا ١٧ بهمن ماه همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت ١٦ تا ٢٠ پذیرای علاقمندان است.

کد خبر 335899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.