ورودی شرق اصفهان ساماندهی شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اجرای طرح محور ورودی تشریفات اصفهان حدفاصل فرودگاه شهید بهشتی تا ابتدای شهر در بودجه سال ۹۷ شهرداری مد نظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر احمد زندآور صبح امروز -یکشنبه- در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: با توجه به اهمیت ساماندهی ورودی شهر اصفهان، از استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و مدیریت شهری اصفهان درخواست می‌شود با توجه به طرح‌ها و مصوبات گذشته، اجرای طرح محور تشریفات فرودگاه اصفهان به طول ۱۱ کیلومتر را در مسیر توسعه پایدار شهر مد نظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه تعطیلات نوروزی در پیش است و مسافران نوروزی در این ایام به اصفهان سفر خواهند کرد، افزود: به طور حتم جاری شدن زاینده رود در تعطیلات نوروز بر جذابیت شهر خواهد افزود و ورود گردشگر به این کلانشهر افزایش می‌یابد، بنابراین با توجه به سیاست شهرداری مبنی بر رونق گردشگری لازم است تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی اندیشیده شود.

 عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در ماههای پایانی سال نیز باید اقدامات لازم برای تشکیل ستاد نوروزی، جمع آوری متکدیان و رسیدگی به وضعیت نامطلوب پارکهای شهر انجام شود.

زندآور با اشاره به بوروکراسی غیرضروری اداری خاطرنشان کرد: از شهردار و مدیران شهری اصفهان درخواست می‌شود بوروکراسی غیرضروری اداری را کنار گذاشته و صدور مجوزهای قانونی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

وی اظهار کرد: با توجه به بررسی لایحه پیشنهادی سال ۹۷ شهرداری در شورای شهر، از اعلام بودجه و عناوین پیشنهادی قبل از نهایی شدن بودجه در رسانه‌ها خودداری شود تا شورای شهر بتواند با چکش کاری مناسب در عناوین و ردیف‌ها تصمیم گیری کند.

کد خبر 335873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.