معدوم سازی 1.5 تن موادغذایی فاسد در دهاقان

دهاقان – مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهاقان از معدوم سازی حدود یک و نیم تن مواد غذایی فاسد در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، ذبیح الله رسم اظهار کرد: مقدار ۱۳۶۲ کیلو و ۴۳۰ گرم مواد غذایی فاسد و از تاریخ گذشته از مراکز تهیه، تولید و توزیع مواد غذایی شهرستان جمع آوری و به آتش کشیده شد.

وی با اشاره به اینکه از این مقدار ۷۰ کیلوگرم شامل مواد آرایشی و بهداشتی بوده، گفت: عمده مواد از تاریخ گذشته و فاسد، خوراکی و آشامیدنی بودند.

مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهاقان، افزود: این مقدار مواد از تاریخ گذشته، طی بازرسی‌های سه ماهه گذشته و از تعداد یکصد باب مغازه تهیه، تولید و توزیع موادغذایی و آرایشی، بهداشتی جمع آوری شده است.

رسم با توجه به اینکه بازرسی از این مراکز هر سه ماه یکبار صورت می گیرد، از مردم درخواست کرد: از خرید مواد فاسد و از تاریخ گذشته خودداری کنند و چنانچه مواردی را مشاهده کردند با کارشناسان شبکه بهداشت و درمان و یا سامانه تلفنی ۱۹۰ بازرسی وزارت بهداشت و سلامت گزارش دهند، کارشناسان بهداشت محیط به مشکلات مطرح شده رسیدگی و اقدامات لازم و قانونی را در ارتباط با موضوعات مطرح شده، اعمال خواهند کرد.

کد خبر 335854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.