بهره برداری از ۲۹ پروژه عمرانی شهر اصفهان در دهه فجر

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر ۲۹ پروژه عمرانی با هزینه‌ای بالغ بر یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: سیاست شهرداری اصفهان در دوره جدید تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به خصوص پروژه‌های شاخص از جمله مرکز همایش‌های بین‌المللی، پروژه نمایشگاه، رینگ چهارم حفاظتی و از همه مهمتر قطار شهری است.

وی افزود: در حال حاضر ۳۸۰ میلیارد تومان پروژه فعال در قالب ۶۳ پروژه بالای یک میلیارد تومان در سطح مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان در دست اقدام است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه پروژه‌هایی از جمله سالن‌های ورزشی، فرهنگسراها، پیاده روسازی‌ها و آسفالت معابر در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان در دست اجراست، تصریح کرد: در حال حاضر هشت سالن ورزشی و استخر در سطح مناطق، ۱۶ پروژه در مرکز همایش‌های بین‌المللی، پروژه‌هایی در محل جدید نمایشگاه، خیابان‌سازی مشتاق سوم در محدوده پینارت، احداث خیابان آزادگان در منطقه ۱۳ و احداث خیابان شهید رضاییان در منطقه ۱۰ در دستور کار است.

وی رعایت الگوی ساخت و ساز عمرانی در شهر را یکی از رسالت های شهرداری برشمرد و گفت: شهرداری اصفهان مناسب‌سازی، لکه‌گیری و آسفالت معابر را در دستور کار قرار داده که امیدواریم بتوانیم با توجه به شرایط اقتصادی موجود، خدماتی ارزنده برای رفاه هر چه بیشتر شهروندان ارایه کنیم.

مظفر  اظهار کرد: لزوم به کارگیری و آموزش بیشتر نیروهای متخصص، دقت در برگزاری مناقصات و استعلامات در مناطق و پایبندی به اصول و ضوابط قراردادها، نظارت بر انجام پروژه‌ها، دقت در رسیدگی به صورتجلسات و یادآوری مسئولیت معاونان عمران نسبت به منطقه خود ضروری است.

کد خبر 335852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.