تولیت امام خمینی(ره) بر ارتباط با جوانان تاکید دارد

مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اصفهان گفت: ارتباط با جوانان توصیه ای است که هر بار خدمت تولیت حضرت امام حاضر می شویم بر آن تاکید دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام عباس کمساری شامگاه جمعه _ششم بهمن ماه_ در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره تئاتر و نمایشنامه نویسی روح الله ضمن تقدیر از استقبال پرشور هنرمندان از این جشنواره اظهار کرد: ارتباط با جوانان توصیه ای است که هر بار خدمت تولیت حضرت امام حاضر می شویم بر آن تاکید می کنند.

وی افزود: به لطف خدا همکاران من در موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) به این سفارش عمل کردند، امروز نگارستان امام خمینی مرجع جوانان است و هر روز گروه گروه جوانان در حوزه ها و گرایش‌های مختلف در نگارستان حضور دارند و ما از محضر آنها استفاده می‌کنیم.

مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: یکی دیگر از سفارش‌های تولیت امام خمینی(ره) این است که سعی کنید در ترویج اندیشه امام از زبان تاثیرگذار هنر استفاده کنید، زیرا هر اندیشه‌ای که از زبان هنر ارایه شود جذابیت داشته و ماندگاری دارد.

وی تصریح کرد: موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) مفتخر است در شهری که پایتخت هنر لقب گرفته از همه عرصه‌های هنری برای ترویج اندیشه‌های هنر استفاده کند و هنرمندان اصفهان نیز به این وظیفه و هنر عمل کردند.

حجت‌الاسلام کمساری افزود: در حوزه هنرهای تجسمی آثار فاخری تولیدی شده، در بخش فیلم دومین جشنواره فیلم روح‌الله سال آینده در اصفهان برگزار می‌شود، همچنین امسال نخستین جشنواره داستان روح الله برگزار شد و در عرصه شعر پانزدهمین جشنواره شعر بهمن در اسفندماه برگزار خواهد شد و در شهریور ماه نیز نخستین جشنواره عکس و اکنون نخستین جشنواره تئاتر و نمایشنامه‌نویسی روح‌الله را برگزار کردیم.

مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: از همه همکارانم در موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی و شورای سیاستگذاری جشنواره تشکر می‌کنم.

کد خبر 335758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.