دیگ جوشان نقش‌جهان در مرز انفجار/ ناکامی با طعم ناسزا

تیم فوتبال سپاهان در حالی برای سومین هفته متوالی هم باخت که اعتراض هواداران سپاهان به مجموعه تیم، یکی از اتفاقات عجیب این بازی لقب گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازیکنان جدیدی که در ابتدای فصل با قراردادهای سنگین مالی به سپاهان پیوستند، حتی فکرش را هم نمی‌کردند که در پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر تیمشان یکی از کاندیداهای اصلی سقوط به لیگ دسته اول باشد، اما امروز این شرایط برای سپاهان ایجاد شده و اگر زودتر فکری به حال تیم نشود شرایط بدتر هم خواهد شد. سپاهان که بعد از عملکرد فوق‌العاده در شش هفته پایانی فصل گذشته پا به عرصه لیگ هفدهم گذاشت امروز فرصت نجات از بحران را نداشته و باید دید که مجموعه مدیریتی این باشگاه چه نسخه‌ای برای کادر فنی تیم می‌پیچد. البته این تیم با یک برد و گرفتن سه امتیاز بدون شک شرایط بسیار بهتری پیدا خواهد کرد و بازیکنان از این وضعیت روحی نجات پیدا خواهند کرد، اما ناسزاگویی تماشاگران به بازیکنان خودشان در ۱۰ دقیقه پایانی کاری کرد که تیم از نظر روحی بدتر از قبل هم شد و نتوانست فشار خود را برای رسیدن به گل تساوی حفظ کند.

باخت سپاهان در مقابل فولاد در حالی به ثبت رسید که از همان ابتدا هم می‌شد پیش‌بینی کرد کریم قنبری و یا هر سرمربی دیگری به فاصله یک هفته امکان معجزه در عملکرد سپاهان را ندارد و حتی تغییرات صورت گرفته در ترکیب تیم هم تغییر آنچنانی به حال عملکرد بازیکنان سپاهان نداشت. قرار گرفتن حسین پاپی در پست دفاع چپ و ضربه سری که نتوانست روی گل فولاد بزند، خودش یک دلیل مهم برای ناکامی دوباره سپاهان در این مسابقه است که نشان می‌دهد تیمی که بیماری‌اش سنگین باشد حتی با عوض کردن دکتر معالج هم به زمان نیاز دارد تا بتواند خودش را ریکاوری کند.

البته قنبری هم بدشانس بود که در مهم‌ترین بازی دوران مربی‌گری خودش دقیقاً در مقابل تیم دوم جدول لیگ قرار گرفت؛ مقایسه ترکیب کاملاً بومی فولاد خوزستان با ترکیب بازیکنان غیربومی و گرانقیمت سپاهان، خودش به اندازه کافی نشان از فاصله فوتبال پایه در اصفهان و خوزستان دارد.

در این بین با وجود باخت سپاهان به فولاد هنوز ۹ هفته دیگر از رقابت‌های لیگ باقی مانده و اوضاع قابلیت کنترل دارد و حتی بازی بعدی تیم در مقابل پرسپولیس هم خودش می‌تواند یک پله پرتاب برای بازیکنانی باشد که در این ۲۱ هفته گذشته کاملاً تحت فشار بوده‌اند، اما شاید بازی رفت در مقابل پرسپولیس یک ماکت مناسب برای افزایش انگیزه بازیکنان سپاهان باشد.

کد خبر 335754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.