پورموسوی: وقتی سپاهان را شکست می‌دهیم، می‌توانیم سهمیه هم بگیریم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: وقتی مقابل سپاهان بزرگ این گونه بازی می‌کنیم، قطعاً می‌توانیم در مقابل سایر رقبا هم نتیجه بگیریم و آسیایی شویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیروس پورموسوی عصر امروز (جمعه) و پس از پیروزی تیمش برابر سپاهان در هفته بیست و یکم لیگ برتر، در نشست خبری این دیدار اظهار کرد: می‌خواهم به نمایندگی از مجموعه فولاد این پیروزی را به مردم خوزستان تقدیم کنم، مردمی که در هفته گذشته به دلیل گرد و خاک نمی‌توانستند حتی نفس بکشند. مردم خوزستان در جنگ تحمیلی مردانه ایستادند و در ابتدای انقلاب امام (ره) فرمودند خوزستان دینش را به اسلام ادا کرد و از رهبر معظم انقلاب می‌خواهم دستور ویژه‌ای برای رفع مشکل آلودگی هوای خوزستان داشته باشند.

وی افزود: سپاهان همیشه برای من قابل احترام و از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال ایران بوده است و خوشحالم که سه امتیاز این بازی را گرفتیم، اما هرگاه سپاهان خوب بوده تیم‌های شهرستانی نیز خوب و بزرگ بوده‌اند. سپاهان فوتبال ایران را از حالت دوقطبی بودن خارج کرد و این تیم و سایر تیم‌های شهرستانی باید بزرگ باشند تا جوانان این شهرها هم دیده شوند.

پورموسوی در پاسخ به اینکه آیا سپاهان قنبری تفاوتی هم با سپاهان کرانچار داشت، ادامه داد: فقط از نظر روحی با بازیکنان سپاهان کار شده بود و از این لحاظ خوب کار می‌کردند، اما با توجه به زمان کمی که قنبری داشت، از نظر فنی تغییری نداشتند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هر دو تیم بازی را خوب آغاز کردند، اما از دقیقه ۲۵ سپاهان بهتر شد و به فولاد فشار آورد. در نیمه دوم می‌دانستیم سپاهان دچار استرس می‌شود و به گل رسیدیم و در دقایق پایانی هم می‌دانستیم که منطق بر بازی سپاهان حاکم نیست. در مجموع نیمه نخست بهتر از نیمه دوم بود.

وی در مورد روند فولاد خوزستان اظهار کرد: سعی کردیم آرام حرکت کنیم و با سیاست‌های باشگاه و کادر فنی تیم را آرام آرام جوان کردیم، ولی می‌دانستیم در نیم‌فصل دوم به دلیل شرایط باید از با تجربه‌ها هم استفاده کنیم. امیدوارم با کمک هواداران بتوانیم روز به روز بهتر شویم.

پورموسوی در مورد اینکه آیا فکر می‌کند با وجود سایر مدعیان تیمش موفق به کسب سهمیه آسیا شود، گفت: با وجود احترامی که برای همه تیم‌ها قائلم، باید بگویم وقتی مقابل سپاهان بزرگ این گونه بازی می‌کنیم، قطعاً می‌توانیم در مقابل سایر رقبا هم نتیجه بگیریم.

کد خبر 335726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.