سرقت از حساب هم‌دانشگاهی/ زوج سارق منزل در شاهین شهر دستگیر شدند

سرقت ۵۰ میلیون ریالی یکی از دانشجویان اصفهانی از حساب هم‌دانشگاهی‌اش و دستگیری زوج سارق منزل در شاهین شهر از مهم‌ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری دو سارق حرفه ای کابل برق و کشف ۲۰۰ میلیون ریال سیم و کابل سرقتی خبر داد.

سرهنگ علی جعفری نژاد خبر گفت: در پی وقوع چند مورد سرقت سیم برق در شهرستان خمینی شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی سرانجام موفق به شناسایی و دستگیر دو سارق حرفه ای سیم برق شدند.

سارق موتورسیکلت حین سرقت دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری یک سارق موتورسیکلت حین سرقت موتورسیکلت خبر داد.

سرهنگ محمدرضا خدا دوست گفت: ماموران انتظامی شهرستان نجف آباد حین گشت زنی در یکی از مناطق این شهرستان به فردی که در حال پرسه زدن در اطراف موتورسیکلت های پارک شده بوده مشکوک شدند.

وی افزود : ماموران به صورت نامحسوس سارق را در نظر گرفته و سرانجام حین سرقت یک موتورسیکلت دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت : فرد دستگیر شده به بزه انتسابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

کشف ۵۰ کیلو گرم تریاک در سمیرم

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم ازکشف ۵۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک ودستگیری یک سوداگر مرگ دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ سهراب قرقانی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدراصفهان و شهرستان سمیرم حین بازرسی خودروهای عبوری از محور سمیرم به آباده به یک سواری ۴۰۵ مشکوک شدند وآن را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو مقدار ۵۱ کیلو و۵۰۰ گرم تریاک کشف شد .

این مقام انتظامی افزود: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد

سرقت از حساب هم دانشگاهی

فردی که با بدست آوردن اطلاعات بانکی یکی از هم دانشگاهی‌های خود از حساب او مبلغ ۵۰ میلیون ریال به صورت اینترنتی سرقت کرده بود توسط ماموران پلیس فتای استان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی، رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس به صورت اینترنتی از حساب وی مبلغ ۵۰ میلیون ریال سرقت کرده بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات تخصصی و یکسری کارهای خاص ، متهم که از هم دانشگاهی شاکی بود شناسایی و دستگیر شد .

پرونده سارقان میلیاردی منزل در شاهین شهر بسته شد

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر ازدستگیری یک زوج سارق منزل و کشف یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه خبر داد.

سرهنگ رجبعلی مختاری اظهار کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت از منازل شهروندان در شهرستان شاهین شهر ، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی و اقدامات خاص موفق شدند یکی از سارقان را که خانم بود شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی گفت: فرد دستگیر شده به سرقت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اموال از منازل شهروندان با همدستی همسر خود اعتراف کرد .

سرهنگ مختاری با اشاره به دستگیر همسر متهم اضافه کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و هر دو سارق جهت انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

توقیف پژو با ۳۶۴ کیلوگرم حشیش در نائین

فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۶۴ کیلو گرم حشیش و ۳۰ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و شهرستان نائین خبر داد.  

سردار مهدی معصوم بیگی گفت: در راستای ادامه طرح‌های مبارزه با قاچاقچیان مواد افیونی و دریافت اخباری مبنی بر اینکه یک باند حرفه ای از سوداگران مرگ قصد انتقال محموله ای سنگین مواد مخدر از شرق کشور به مقصد تهران و عبور از اصفهان را دارند ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت .

وی افزود: یک تیم مشترک و مجرب از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و شهرستان نائین وارد عمل و موفق شدند سواری پژو متعلق به قاچاقچیان را که در محوری فرعی تردد می کرد شناسایی کنند.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه متهمان به محض مشاهده ماموران و با استفاده از تاریکی هوا و موقیعیت جغرافیایی منطقه اقدام به فرار کردند ادامه داد: در بازرسی از خودرو ۳۶۴ کیلو گرم حشیش و ۳۰ کیلو گرم تریاک که زیر صندلی ها و صندوق عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد.    

کد خبر 335612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.