مطالعات علمی تغییر الگوی کشت باید عملی شود

استاندار اصفهان گفت: باید تلاش شود که در زمان بندی مشخص مطالعات علمی و دقیقی که در خصوص تغییر الگوی کشت صورت گرفته، عملی شود.

به گزارش ایمنا به نقل از استانداری اصفهان، محسن مهرعلیزاده در جلسه کارگروه ماده ی ۱۱ استان، با اشاره به ارائه گزارش مبانی برنامه ریزی، اجرا و پایش الگوی کشت اظهار کرد: کارهای علمی و تحقیقاتی باارزشی صورت گرفته است که باید هر چه سریع تر به عمل تبدیل شود.

وی مطالعات صورت گرفته در خصوص الگوی کشت را دقیق و علمی برشمرد و افزود: با توجه به مطالعات دقیق تغییر الگو کشت باید به عمل تبدیل شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه این طرح ها می تواند الگویی برای کل کشور باشد، تاکید کرد: باید تلاش شود که در زمان بندی مشخص مطالعات محقق و عملی گردد و کارها با سرعت بیشتری انجام شود.

وی با تصویب طرح افزایش بهره وری آب و اصلاح و بهبود شیوه های کشاورزی شرق اصفهان، گفت: باید دقت لازم و بهره مندی از همکاری و همفکری کشاورزان نیز مورد توجه قرار گیرد.

مهرعلیزاده با تاکید بر اینکه باید همزمان صنعت منطقه شرق اصفهان نیر فعال شود، افزود: باید تلاش شود که در ایجاد اشتغال افراد این منطقه گام های اساسی برداشته شود.

کد خبر 335591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.