پیشرفت ۸۶ درصدی پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا

مدیر پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا گفت: طراحی و ساخت سالن اجتماعات گلستان شهدا ترکیبی از فضای مدرن و سنتی است و با امکانات روز دنیا احداث می شود.

میثم امینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: احداث سالن جدید گلستان شهدا سالها به دلیل اختلاف نظر در جانمایی، علیرغم پیگیری مسئولان اجرایی متوقف بود، اما در سال ۹۵ با تغییر جانمایی سالن در جنوب شرقی مجموعه و موافقت دستگاهها، کلنگ پروژه به زمین زده شد.

وی با بیان اینکه این پروژه در فضایی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع احداث می‌شود، افزود: تاکنون احداث سالن اجتماعات، پارکینگ و رواق‌های پیرامونی آن ۸۶ درصد پیشرفت داشته است و در صورت تحقق بودجه، سال آینده این پروژه تکمیل می‌شود.

مدیر پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا اضافه کرد: پارکینگ این طرح به وسعت ۳۵۰۰ مترمربع ظرفیت پارک ۱۵۰ خودرو را دارد، پیش بینی می‌شود ترافیک معابر اطراف گلستان شهدا با احداث این پارکینگ کاهش یابد.

امینی با بیان اینکه بودجه مناسبی برای بخش‌های مختلف پروژه از سوی شهرداری اصفهان، بنیاد شهید و استانداری پیش بینی شده است، گفت: طراحی و ساخت سالن اجتماعات گلستان شهدا ترکیبی از فضای مدرن و سنتی است و با امکانات روز دنیا احداث می شود.

کد خبر 335546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.