ترافیک خیابان‌های جهاد و ولیعصر کاهش می‌یابد

مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: با احداث بازار خشکبار در شرق اصفهان، ترافیک مرکز شهر از جمله خیابان‌های جهاد و ولیعصر کاهش می‌یابد.

اصغر کشاورز در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به شکایت‌های پی در پی شهروندان به سدمعبر و ترافیک خیابان‌های مرکزی شهر از جمله خیابان‌های ولی عصر و جهاد به دلیل وجود مغازه‌های عمده فروشی خشکبار، شهرداری اصفهان تصمیم گرفت تا محل جدیدی در شرق اصفهان برای انتقال این مغازه‌ها احداث کند.

وی با بیان اینکه این پروژه در زمینی به مساحت حدود ۱۴هکتار طراحی شده است، افزود: این پروژه در ۷ ردیف و در هر ردیف نیز  ۱۵ واحد احداث می شود.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: تاکنون ردیف یک تا سه بازار خوار و بار و خشکبار ۷۰ درصد پیشرفت داشته و قرار است تا پایان سال جاری تکمیل شود، ردیف چهار و پنج پروژه نیز ۴۵ درصد پیشرفت داشته و ردیف‌های شش و هفت برای سال آینده اجرایی خواهد شد.

کشاورز گفت: با توجه به اینکه محل این طرح در کنار میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان قرار دارد، بازار بسیار خوبی برای شهروندان و شاغلان در این صنف ایجاد خواهد شد.

کد خبر 335539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.