تشکیل اتاق فکرهای تخصصی برای رفع مشکلات تیران و کرون

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: اتاق فکرهای تخصصی برای ایحاد هم افزایی رفع مشکلات شهرستان تیران و کرون با حضور کارشناسان و متعمدان تشکیل شده است.

علی رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، با بیان اینکه اولویت بندی برای نیازهای شهرستان صورت گرفته، اظهار کرد: تامین آب شرب روستا، احداث بیمارستان، جذب سرمایه گذار، توسعه اشتغال و تولید در بخش‌های مختلف صنعتی و کشاورزی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزایش نشاط اجتماعی و کیفیت بخشی به فعالیت‌های فرهنگی از جمله اولویت‌های شهرستان است که برای پاسخ به این دسته از اولویت ها نیازمند مشارکت جوانان، افراد متخصص، سرمایه گذاری و مدیران ارشد استانی و کشوری است.

وی افزود: با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد، معتمدان، کارشناسان و افراد موثر مسیر خدمت رسانی و رفع مشکلات تسهیل می شود و به همین خاطر اتاق فکرهای تخصصی برای ایحاد هم افزایی رفع مشکلات شهرستان تیران و کرون با حضور کارشناسان و متعمدان تشکیل شده و اظهارنظر و هم افزایی در این اتاق فکرها صورت می گیرد.

فرماندار شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه برخورد با مشکلات و تامین نیازهای هر منطقه را نمی توان با شعار و رفتار احساسی و به دور از عقلانیت تامین کرد، تصریح کرد: با تشکیل اتاق فکر و هم افزایی در نظرات افراد و به کارگیری توان بخش خصوصی و دولتی راهکار سنجی انجام می شود که این کار برای احداث بیمارستان، رفع مشکلات اقتصادی و مواردی از این قبیل صورت گرفته است.

وی دور زدن قانون در اجرای برخی از طرح‌ها و پروژه‌ها در شهرستان تیران و کرون را عامل توقف پروژه و طرح ها دانست و تصریح کرد: فعالیت‌های سرمایه گذاری و اقتصادی، تامین نیازهای شهرستان و مواردی از این قبیل همواره باید از مسیر قانونی و توام با کار کارشناسی انجام شود.

رحمانی با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت قرار دارد، یادآورشد: با وجود محدودیت های اعتباری دولت، اما سعی بر تکمیل پروژه‌ها با مشارکت خیران و بخش خصوصی است که درمانگاه بخش کرون و تکمیل پروژه‌های آموزش و پرورش به همین صورت انجام شده است.

وی با اشاره به مشکل آب شرب مدارس یادآورشد: این مشکل با تعامل دستگاه های خدماتی رفع شد و بهبود وضعیت و نیازهای مدارس نیازمند اعتبارات دولتی است.

کد خبر 335493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.