با کرانچار نشد، بی‌ زلاتکو می‌شود؟

دیدار خانگی با فولاد اولین آزمون طلایی‌پوشان پس از تغییرات در کادر فنی و مدیریتی سپاهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سپاهان اصفهان از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه جمعه در ورزشگاه نقش جهان پذیرای فولاد خوزستان است.

دیدار با فولاد نخستین مسابقه سپاهان پس از تغییرات گسترده مدیریتی و فنی در این تیم است. سپاهان پس از باخت به سپیدرود که هشتمین باخت این تیم در لیگ هفدهم به حساب می‌آمد در رده دوازدهم جدول باقی ماند، اما فاصله‌اش با منطقه خطر به تنها دو امتیاز کاهش یافت. به این ترتیب، با سپری شدن دو، سوم از لیگ هفدهم اختلاف پُرافتخارترین تیم لیگ برتر با فانوس به دستان به مرز خطرناکی رسید.

نامطمئن شدن جایگاه طلایی‌پوشان در جدول رده‌بندی تبعات مهمی به دنبال داشت. محسن طاهری در پی تأکید استاندار اصفهان مبنی بر لزوم بازنگری در مدیریت باشگاه از سمت خود به عنوان مدیرعامل سپاهان استعفا کرد. کمتر از ۲۴ ساعت پس از استعفای طاهری، زلاتکو کرانچار هم عطای سرمربیگری در سپاهان را به لقایش بخشید. مرد کروات پس از حضور در دفتر شرکت فولاد مبارکه درباره جدایی از تیم اصفهانی با مدیران باشگاه توافق کرد. به این ترتیب، سپاهان در حالی باید یک‌سوم پایانی لیگ هفدهم را باید بدون طاهری و کرانچار ادامه دهد که خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس می‌کند.

در این شرایط دیگر کسی از سپاهان انتظار قرار گرفتن در رده‌های بالایی و کسب سهمیه آسیایی ندارد و تنها توقعی که از این تیم می‌رود آن است که هرچه سریعتر از منطقه خطر فاصله بگیرد. دیدار خانگی برابر فولاد اولین گام از مأموریت ۱۰ مرحله‌ای سپاهان است که هواداران امیدوارند در پایان این فصل تلخ به کسب رتبه‌ای آبرومند ختم شود.

میهمان سپاهان اما شرایطی کاملاً متفاوت از میزبان اصفهانی دارد. فولاد که دیدار هفته گذشته‌اش به خاطر شرایط جوی شهر اهواز لغو شد در حال حاضر هم‌امتیاز با تیم رده‌ دومی پارس جنوبی در جایگاه سوم جدول جای دارد. قرمزهای اهواز اگرچه شانس زیادی برای جبران عقب‌ماندگی امتیازی خود نسبت به پرسپولیسِ صدرنشین ندارند، اما بسیار امیدوارند تا با رسیدن به عنوان نایب‌قهرمانی در پایان رقابت‌های لیگ هفدهم سهمیه مستقیم آسیایی بگیرند.

دیدار رفت دو تیم در اهواز با دو گل به نفع فولاد به پایان رسید. نتیجه‌ای که طلایی‌پوشان اصفهانی تحت هیچ شرایطی نباید اجازه دهند که در ورزشگاه نقش جهان تکرار شود زیرا اگر باخت هفته پیش در رشت کاهش فاصله امتیازی آنها با فانوس به دستان را در پی داشت از دست دادن امتیازات دیدار خانگی پیش رو ممکن است حتی به قیمت قرار گرفتن در منطقه خطر تمام شود.

ترکیب احتمالی دو تیم:

سپاهان: ابراهیم عالمه، عارف غلامی، عزت‌الله پورقاز، سیاوش یزدانی، حسین پاپی، ادون حسنی، جلال‌الدین علی‌محمدی، رسول نویدکیا، مهرداد محمدی، مهدی شریفی و ساسان انصاری

فولاد: حامد لک، ایوب والی، عبدالله کرمی، یوسف وکیا، پیمان شیرزادی، سینا مریدی، امیر زلیکانی، حسن بیت سعید، ایمان مبعلی، رحیم زهیوی و فرشاد جانفزا

کد خبر 335396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.