رایزنی برای فعالیت رسمی ۲۶۰ چایخانه دار در اصفهان

رییس اتحادیه چایخانه‌داران اصفهان گفت: در حال حاضر ۲۱۱ واحد صنفی در شهر اصفهان دارای مجوز فعالیت بوده و حدود ۵۰ واحد صنفی دیگر نیز در اتحادیه چایخانه‌داران دارای پرونده صنفی هستند.

محسن فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه با توجه به مصوبه روز گذشته مجلس شورای اسلامی و همچنین در صورت موافقت دادستان و مسئولان بهداشتی استان اصفهان چایخانه‌های اصفهان فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز می‌کنند، اظهار کرد: رایزنی‌های لازم برای تحقق این امر در دستور کار اتحادیه چایخانه‌داران و اتاق اصناف اصفهان قرار دارد.

وی با بیان اینکه به دنبال بسته شدن چایخانه‌های اصفهان طی دو سال اخیر حدود ۲۵۰۰ نفر بیکار شده‌ بودند، افزود: همچنین تعدادی از واحدهای صنفی مجازی که طی دو سال گذشته در شهر اصفهان فعال بودند اجازه عرضه قلیان را نداشته و از نظر اقتصادی در شرایط مناسبی نبودند.

رییس اتحادیه چایخانه‌داران اصفهان با اشاره به فعالیت ۲۱۱ واحد چایخانه مجاز در شهر اصفهان اظهار کرد: همچنین حدود ۵۰ واحد صنفی دیگر نیز در اتحادیه چایخانه‌داران دارای پرونده صنفی هستند.

وی با بیان اینکه اتحادیه چایخانه‌داران نظارت‌های لازم را در زمان فعالیت چایخانه‌های اصفهان در کنار پلیس اماکن و مرکز بهداشت استان اصفهان در دستور کار داشته است، اضافه کرد: برای این امر ۱۰ بازرس در ساعات مختلف شبانه روز بر روی این مراکز نظارت‌های مستمر داشتند.

فلاح تاکید کرد: امیدواریم هر چه زودتر با همت و توجه مسئولان قضایی و بهداشتی استان اصفهان فعالیت چایخانه‌های اصفهان دوباره  به قوت قبل برگردد.

کد خبر 335321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.