تصادف رانندگی در مبارکه و نطنز ۱۱ مصدوم داشت

مدیر حوادث و فوریت های اورژانس پزشکی اصفهان گفت: در حوادث رانندگی روز گذشته در استان اصفهان و در محورهای مبارکه و نطنز 11 سرنشین مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

غفور راستین در گفت وگو با ایمنا درباره حوادث روز گذشته، اظهار کرد: روز گذشته تصادف یک دستگاه خودروری پراید با یک دستگاه خودروری پژو سرویس مدرسه در شهرستان مبارکه در شهر مجلسی موجب مصدومیت پنج کودک شد.

وی افزود: نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ این پنج کودک مصدوم را بعد از درمان سرپایی در صحنه تصادف به بیمارستان محمد رسول الله شهرستان مبارکه منتقل کردند.

مدیر حوادث و فوریت های اورژانس پزشکی اصفهان از  وقوع تصادفی دیگر و واژگونی یک دستگاه خودروی دوو سیلو در مسیر آزادراه نطنز به اصفهان در عصر روز گذشنه خبر داد و گفت:  این حادثه عصر روز گذشته به اورژانس ۱۱۵ اعلام و به دنبال آن دو واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی به محل این حادثه رانندگی اعزام شدند.

راستین خاطر نشان کرد: در این حادثه شش نفر شامل سه زن و سه کودک، مصدوم شدند که پس از درمان اولیه در محل حادثه به بیمارستان خاتم الانبیاء نطنز انتقال یافتند.

وی افزود: دلیل وقوع این حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

مدیر حوادث و فوریتهای اورژانس پزشکی اصفهان اظهار کرد: در ۹ ماه نخست سال جاری ۱۵۵ هزار و ۸۱۷ ماموریت توسط اورژانس استان اصفهان انجام شده که از این تعداد ۴۹ هزار و ۵۵۹ ماموریت مربوط به تصادفات بوده است.

کد خبر 335240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.