رونمایی از "نرمش" در پاتوق فیلم کوتاه

سی و نهمین پاتوق فیلم کوتاه اصفهان به اکران و نقد دو فیلم کوتاه و رونمایی از فیلم کوتاه "نرمش" ساختۀ شاهین علیخان‌پور اختصاص دارد.

مسئول پاتوق فیلم کوتاه اصفهان به خبرنگار ایمنا گفت: پاتوق فیلم کوتاه اصفهان دوشنبۀ هر هفته به همت انجمن سینمای جوان اصفهان، موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) و جهاد دانشگاهی واحد اصفهان در نگارستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود و در بخش اول سی و نهمین پاتوق فیلم کوتاه اصفهان، دو فیلم کوتاه با نام‌های "جاده مسدود است" به کارگردانی وحید حاجیلویی و "بر عکس" ساختۀ الیکا مهران‌پور اکران می‌شود.

بهنام تاجمیر ریاحی ادامه داد: در بخش دوم این نشست، مراسم رونمایی از فیلم کوتاه "نرمش" ساختۀ شاهین علیخان‌پور برگزار می‌شود. این فیلم روایتگر داستان پسری خجالتی به نام فراز است که نمی‌تواند به پیرمرد تازه وارد نه بگوید و...
وی افزود: شاهین علیخان‌پور، متولد ۱۳۶۹ و دارای مدرک لیسانس سینماست که سابقۀ مدیریت تولید در سه پروژه کوتاه به نام های "چند ساعت قبل"  به کارگردانی حسن کوچکی، "وحشی" به کارگردانی فردین انصاری و "دایره انتخاب" به کارگردانی پویا کوثر را برعهده داشته است. او همچنین تجربۀ کارگردانی یک مستند نیمه بلند به نام "آقا رضا" و مستندی کوتاه به نام "یک فنجان زندگی" را در کارنامۀ هنری خود دارد.

تاجمیر ریاحی با اشاره به نام عوامل این فیلم کوتاه گفت: نویسندۀ "نرمش" فردین انصاری است و بازیگرانی چون محمد شیشه فروش و مجتبی کمساری در آن ایفای نقش می‌کنند. علاقه‌مندان برای شرکت در پاتوق فیلم کوتاه این هفته، می‌توانند دوشنبه دوم بهمن ماه، رأس ساعت ۱۶:۳۰ به نگارستان امام خمینی (ره) واقع در میدان فیض مراجعه کنند.

کد خبر 335239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.