کلاهبرداری با ترفند پرداخت وام/تصادفات ۹ کشته و زخمی بر جای گذاشت

کلاهبرداری دو نفر به بهانه پرداخت وام و همچنین کشته ومجروح شدن ۹ نفر در تصادفات روز گذشته از مهمترین اخیار انتظامی استان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، فرمانده انتظامی شهرستان نائین از کشف مقدار ۱۷ کیلو و ۶۹۲ گرم تریاک توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ صادق کاظم زاد ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت شهرستان نائین حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود:در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۷ کیلو و۶۹۲ گرم تریاک که زیر صندلی های خودرو جاساز شده بود کشف شد.

سارقان اماکن خصوصی خمینی شهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر ازشناسایی و دستگیری دو سارق حرفه ای اماکن خصوصی خبر داد.

سرهنگ علی جعفری نژاد گفت: در پی شکایت چند شهروند مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی رسیدگی به این موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: سرانجام ماموران گشت پلیس آگاهی با راه اندازی گشت های آشکار و پنهان موفق به شناسایی ودستگیری دوسارق اماکن خصوصی حین سرقت شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت : متهمان در بازجوئی های پلیس به سرقت ۱۰۰ میلیون ریال اموال از اماکن خصوصی در شهرستان خمینی شهر اعتراف کردند.

انحراف به چپ ۲ کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از برخورد یک دستگاه سواری سمند با یک سواری ال ۹۰ در محور "موته-گلپایگان" ، فوت دو نفر و مجروحیت دو فرد دیگر خبر داد.

سرهنگ جهانگیرکریمی گفت : ساعت ۱۷ روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک سواری ال۹۰ با یک خودروی سمند در محور "موته-گلپایگان" ماموران پلیس راه "گلپایگان" به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی راننده ال ۹۰ و یکی از سرنشینان سمند فوت و دو نفر از سرنشینان سواری سمند نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت : کارشناسان تصادفات جاده ای علت وقوع این حادثه رانندگی را انحراف به چپ سواری ال ۹۰ اعلام کرده اند .

تصادف پژو و پراید ۲ کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت

رییس پلیس راه استان از برخورد یک دستگاه سواری پژو با یک سواری پراید در محور کوهپایه و فوت دو نفر و مجروحیت سه فرد دیگر خبر داد.

سرهنگ حسین پورقیصری گفت: ۵ و ۵۰ دقیقه صبح روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد دو خودرو در محور کوهپایه تیم ماموران پلیس راه "اصفهان-نائین" به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی که یک پژو و پراید با یکدیگر برخورد کرده بودند رانندگان دو خودرو فوت و سه سرنشین سواری پراید نیز به شدت مجروحیت شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت : کارشناسان تصادفات جاده ای علت وقوع این حادثه رانندگی را تغییر ناگهانی مسیر توسط سواری پژو اعلام کرده اند .

کلاهبرداری با ترفند پرداخت وام

رییس پلیس آگاهی استان از دستگیری دو کلاهبردار که با ترفند پرداخت وام مبلغ ۲۰ میلیون ریال از فردی دریافت و متواری شده بودند خبر داد.

سرهنگ ستارخسروی گفت: در پی وصول شکایتی مبنی بر اینکه فردی در قبال پرداخت وام از یک بانک مبلغ ۲۰ میلیون ریال از وی دریافت و یک برگ چک ۳۰ میلیون ریالی به عنوان ضمانت در اختیار او قرار داده بررسی موضوع در دستور کار قرار ماموران پلیس آگاهی گرفت .

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد برگ چک پرداختی جعلی است که اقدامات لازم برای شناسایی فرد کلاهبردار آغاز شده و پس از انجام یکسری کارهای تخصصی شناسایی شد.

سرهنگ خسروی با اشاره به دستگیری فرد کلاهبردار بیان داشت : متهم در بازجوئی های پلیس به بزه انتسابی و جعل چک با همدستی فرد دیگری اعتراف کرد.

کد خبر 335213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.